понеделник, 25 ноември 2019 г.

Енергийно изчистване и трансформация


Нека видим какво е болест. Това е нарушение в енергийния баланс на човека. Например, ако човек изпитва финансови затруднения, тогава третата чакра, която е отговорна както за финансовото състояние, така и за функционирането на храносмилателните органи е блокирана. Когато чакрата е блокирана, тя не изпълва съответните органи с енергия и те започват да се разболяват. Съвременните учени са доказали, че ако човек се тревожи и ядосва, тогава имунната му система отслабва и по този начин започват заболявания. Чакрите са енергийни батерии, така да се каже. Те получават енергия от пространството на Вселената и дълбините на Земята и след това я предават на нашите тела; ние получаваме само 10-30% от нужната енергия за консумираната от нас храна, а останалите 70% получаваме от космоса. Енергията е основната храна за организма!
Ако страдате от някакви заболявания, тогава като правило причината за това е във вас самите! Да, точно така е! Разбира се, винаги има много причини, но върховният източник сте вие. Когато разберете, че трябва да се отървете от всичко, което ви унищожава, да преразгледате ценностите в живота си и да желаете за всички хора това, което искате за себе си. След това със сигурност ще сте здрави!
Наталия Родина

Тайната на молитвата "Отче наш"



Молитвата “Отче наш” е специална за всеки християнин. В тези строфи се съдържа тайният смисъл, разбирането за самия Бог и всичко, което ни обкръжава. Текстът на тази молитва е свързан с много интересни факти и дори тайни:

Историята на молитвата

Тайната на молитвата "Отче наш"



Молитвата “Отче наш” е специална за всеки християнин. В тези строфи се съдържа тайният смисъл, разбирането за самия Бог и всичко, което ни обкръжава. Текстът на тази молитва е свързан с много интересни факти и дори тайни:

Историята на молитвата

“Отче наш” единствената молитва, която ни е дарил самият Господ. Смята се, че тя е даден на човечеството от Христос, а не е измислена нито от светци, нито от обикновени хора и точно в това се състои голямата й сила. Текстът на самата молитва звучи така:
че наш, Който си на небесата!
Да се свети Твоето име,
да дойде Твоето Царство,
да бъде Твоята воля,
както на небето, тъй и на земята;
насъщния ни хляб дай ни днес,
и прости нам дълговете ни,
както и ние прощаваме
       на нашите длъжници,
и не въведи нас в изкушение,
но избави ни от лукавия;
защото Твое е царството,
и силата, и славата вовеки
       веков. 
Амин.
Тези думи отразяват всички човешки потребности и стремежи за спасяването на душата. Смисълът и тайната на молитва се състоят в това, че тя представлява универсални божии думи, които могат да се използват както за благославяне на своя път, така и за защита от нечисти сили, от болести и всяка беда.

История за спасяване

Един руски ветеран от Втората световна война, някой Александър, изпратил писмо до жена си, което не дошло. Изглеждало, че то било изгубено, защото се намирало на едно от местата на дислокация на войската.
В него мъжът казвал, че е обкръжен от немците през 1944 година и очаквал своята гибел от ръката на противника.
“С ранен крак лежах вкъщи, чувах шум от стъпки и немски говор. Разбрах, че сега ще умра. Нашите бяха близко, но да разчитам на тях беше просто смешно. Не можех да мърдам – не само защото бях ранен, но и защото бях в ступор.
Те ме видяха, аз се изплаших, но не спирах да чета молитвата. Оказа се, че немецът няма патрони – той започна да говори бързо нещо със своите, но нещо не беше наред. Втурнаха се рязко да бягат, хвърляйки в краката ми граната – така, че да не мога я достигна. Когато прочетох последната строфа от молитвата, разбрах, че гранатата не се  е взривила”.
Светът познава много такива истории. Молитвата е спасявала хора, които са срещали в гората вълци – те са се обръщали и си отивали.
Молитвата е поставяла праведния път пред крадци и разбойници, които са връщали откраднатите вещи, прилагайки бележки за разкаяние и за това, че това им е казано от Бог.
Този свещен текст спасява от студ, огън, вятър и от всяка напаст, която може да застраши живота.
Но най-главната тайна на тази молитва не е само в скръбта. Четете “Отче наш” всеки ден и това ще изпълни живота ви със светлина и добро. Благодарете на Бог чрез тази молитва за това, че сте живи и винаги ще бъдете здрави и щастливи.
bgnow.eu

събота, 23 ноември 2019 г.

Кои са българите, от къде произхождат?

Кои са българите, от къде произхождат?






5 MINUTE
READ

   Отговор може да ни даде историческата книга на енигматичният книжовник Бабук, упоменат от Волтер.

   Но съществува ли той?

   Можем да предположим, че поне един човек е вярвал, че ще открие стари книги в „Горна Азия”. Това е Екатерина Велика.

   Тя започва да подготвя своята визита в Казан с две важни събития. Мечтае да създаде най-великият фонд за стари ръкописи. Идеята въодушевява Дидро, който й завещава собствената си библиотека, а братът на Жан-Жак Русо е фактически първият, който й подарява азиатски ръкописи за нейният фонд.

   Второто важно събитие е, че руската императрица започва радикални реформи в Казанската губерния, които са практически образ на западно-европейската доктрина за „просветеният монарх”.

   Защо Екатерина се надява, че ще открие стари исторически ръкописи на територията на мюсюлманската Казанска губерния?

   Един андалузки географ и пътешественик с име ал-Гарнати посещава през ХІІ в. мюсюлманската държава Болгар, която се простира по река Кама и по течението на река Волга на юг, до устието й в Каспийско море, където през ХІІ век е средновековния български град Саксин / до дн. руски град Астрахан/. Именно ал- Гарнати съобщава в своя труд, че чел една невероятна книга, която се наричала „Тарих - и България” (История на България).

   Автор на книгата бил Нугман ибн Хамид, който загинал през 1061 г., а неговият син Якуб ибн Нугман преписал собственоръчно и допълнил книгата на баща си. Ал-Гарнати бил впечатлен, понеже за този Якуб се говорело, че е потомък на Ахмед ибн Фадлан. Ал- Гарнати знаел от книгата на един друг арабски историк Якут, че този Ахмед ибн Фадлан бил назначен за секретар на посолство на Арабския халифат, което през 921 година потеглило за град Болгар. Ахмед бил написал вълнуваща книга-рисала, т. е. „Записки от Болгар”, екземпляри от които имало в Багдад и в Бухара. За съдбата на Ибн Фадлан обаче не се знаело нищо. Сякаш бил изчезнал вдън земя. В Болгар, докато четял „ История на България”, ал-Гарнати разбрал, че Ибн Фадлан не е изчезнал, а бил поканен от българския владетел Алмъс през 922 г. да заеме поста сеид на Болгар и под името Бакир, подобно благословеният от Аллах Абу Бакър, да създаде истинска ислямска държава. Това обаче не било всичко, понеже ал-Гарнати узнал, че Ибн Фадлан бил потомък на великият род Бармак, по линия на братът на Яхя, Рашид. Ал-Гарнати знаел, че синът на Яхя Бармак, е бил самият везир Джафар, по времето на Халиф Харун ар-Рашид (786 - 809). Великият род на Бармакидите направил много за утвърждаването и възхода на исляма сред иранците, ето защо ал-Гарнати внимателно изслушвал всичко, но изпитвал известна боязън към неща, които надхвърлят географските му интереси.

   Екатерина Велика не само че възстановила правата на ислямската вяра и върнала дворянските титли и имоти на мюсюлманите благородници (сеидите) в Казанската губерния, но решила да спечели и симпатиите на обикновените вярващи. По този начин смятала да стане приятелка с моллите ( духовните водачи) и да ги предразположи. Тя разбрала, че руините на древният град Болгар били превърнати от правоверните в място за хадж (поклонение) и те благовейно наричали тази земя „малката Мекка”.

   Един съветник, може би същият Евгений, я насочил към книгата на пътешественика арх. А. Шмит от 1722 година. В нея авторът бил направил скици от ръка на жалките останки от бившата северна столица на исляма. Били съхранени единствено едно почти цяло минаре, до него още едно, но разрушено до половината. Освен това имало и една особена четвъртита постройка, за която се предполагало, че е ритуален дом на мюсюлманският орден „Ел Хум”.

   Град Болгар бил покорен от монголо-татарите още през втората половина на ХІІІ век, когато владетел на Волжка България бил някакъв Барадж, чийто род (шеджере) е описан в историческият трактат „Дафтар - и Чингиз - наме”.

   Въпреки, че „светият град” бил опостушен, ордена на „Елхумовци” не напуснал град Болгар до втората половина на ХVІ век, когато руският цар Иван Грозни през 1552 година превзел новата българска столица Казан. Тогава християнската руска църква създала епископия по тези места и елхумовци минали в нелегалност. Орденът продължил да съществува и моллите (духовните водачи на Корана) казвали, че има доказателства за това. Едното било, че всяка година представители на тайния орден участвали в общомюсюлманските събори-джиени, където се обсъждали верски и традиционни въпроси. Второто доказателство, според моллите, били техните гробове и надписите върху плочите.

   Чикагският историк Расит Кадир ал-Булгари предполага, че в периода между 1722 г. и 1773 г. някой е извършвал строително-реставрационни дейности в старият Болгар. Според него това е инициатива на руската императрица.

   Той ми показа книгата на един друг пътешественик по Руската империя, някой си Палас, чийто труд е издаден през 1773 г. В нея авторът също е направил скици на останките в гр. Болгар. Старото счупено минаре от книгата на Шмид (1722 г.) вече го няма, а на негово място има възстановена скромна джамия.

Архитектурни чертежи на развалините на древен Болгар, 
снети от Шмит на ръка в 1722 г., арх. Шмит. 1732 г.


Путешествие по разным провинциям Российской империи
Паллас П.С. Путешествие по разным провинциям Российской империи. 
СПб., 1773. С. 184 – 185

   Расит допуска, на основата на архивни документи, че до 1780 г. Екатерина Велика е събрала ценни извори от българите в Казанската губерния.

   Явно те са толкова значими, че в собствените си очи тя е вярвала, че ще стане първата жена член на елитното европейско масонство.
 
   Екатерина се е готвела, още от ръкописният си очерк „За българите и хвалисите”, да продължи градежното познание на Волтер за българите.

   Очевидно най-силният й коз е, че се е добрала до ръкописа на волтеровият Бабук, чието истинско име е Баба Худжей. Това е историк, който е написал през ХІІІ век средновековната хронология на българското племе. Екатерина явно е смятала, че е готова да отговори на основното послание в новелата „Кандид”.

   В тази своята новела Волтер внушава първоначално една зловеща представа за българите, ала след това сюжета формира една друга, умерена и добра представа за тях. Тя е истинската, основното послание. Перипетията у Волтер постоянно доказва, че българите не са това, което си мислим, че са.

   Баба Худжей е бил секретар на последният волжко-български владетел преди превземането на страната от монголите през ХІІІ век. Неговото име е Гази-Барадж. Под закрилата на своя меценат той събира сведенията на две „писателски династии” за българите.

   Едната писателска династия е на Ибн Фадлан и на неговите потомци Нугман и Якуб. Те водят своето литературно начало от 922 г., когато Ахмед ибн Фадлан написва „ Записки от Болгар”. Литературният апогей на тази династия е събран в книгата „Тарих-и България”, която през ХІІ век ал-Гарнати чете. 

   Другата писателска династия е по-стара. Неин пръв представител е Шамс, който е секретар на васалният на Хазария български владетел Айдар (815 - 855). Шамсовият син Микаил получава образование в гр. Бухара и от 854 година замества баща си като секретар, понеже Шамс умира на територията на старата област Боспор ( Башту). Микаил приема низбата „Башту” и е известен като Микаил ибн Башту. Той започва да пише по бухарски образец дастан, който завършва към 882 година и го посвещава на внука на Айдар. Епосът се казва „Шан кизи дастани”.

   В началото на Х век синът на Микаил, който се казва Абдула ибн Башту, е изпратен по поръчение на българският васал (цар, малик) Алмъс /895-925/ в Багдад, за да покани посолство на Халифата в гр. Болгар. 

   Владетелят на волжките българи Алмъс се е надявал, че този външно-политически ход ще му помогне да освободи старите кубратови земи от Хазария. 

Посолството успява да тръгне от Халифата чак през 921 година и негов секретар е Ахмед ибн Фадлан. 

   В предговора към своите „Записки от Болгар” (922 г.) Ахмед ибн Фадлан съобщава, че посредник между българският владетел и халифът бил „мъж на име Абдула бну Башту”20. Благодарение на неговите дългогодишни усилия мисията се увенчава с успех. 

   Абдула ибн Башту е автор на „ Тарих-и Хазар” (История на Хазария) и Баба Худжей компилира много неща от там. 

   Той също така компилира в летописа „Барадж тарих”/ХІІІ век/и от „Тарих-и Болгар” (История на България) на Нугман ибн Хамид. 

   Така едва през ХІІІ век Баба Худжей успява да събере заедно сведенията за българите от летописите на двете основни средновековни волжко-български „литературни династии”...

   Не се знае кога точно през ХІІІ век Баба Худжей завършва своя исторически свод, но се знае, че го посвещава и кръщава на господаря си, ето защо летописите са известни като „Барадж тарих”. 

   Второто име на Баба Худжей на персийски означава Божий (Худ), т. е. не случайно Волтер намеква, че „Бабук” се ползвал от услугите на ангела, който бил „добър дух” на „Горна Азия”.

Екатерина Велика, както предполага Расит Кадир ал - Булгари, се е добрала до летописа „Барадж тарих”...
самосъзнание.com

Волтер и Екатерина Велика за българите



Снимка: bulgarianhistory.org


Предишна: ДЖАГФАР ТАРИХ-И


Първа глава 
Волтер и Екатерина Велика за българите

   ХVІІІ век е наричан от историците век на Просвещението.

   В един слънчев за познанието ден през 1759 година Волтер публикува новелата „Кандид”15 и обявява на всеослушание, че някога е съществувал силен и военнолюбив народ българи, който е водил битки с аварите и пред когото дори германците са скланяли глава.

   Волтер е масон, член на елитният парижки таен кръг „Темпъл”.

   Още през 1745 година Волтер е възбудил научна завист сред енциклопедистите на Европа, съобщавайки, че ползва сведения от някакъв неизвестен средновековен книжовник Бабук, който не е арабин или персиец, а е от „Горна Азия16. В типичният си полулегален стил Волтер подхвърля сякаш небрежно, че Бабук се е ползвал в дарбите си от един „добър дух”, който отговарял за тази част на света...

   Никой не знае нищо за народ българи...

   Чак след 50-те години на ХІХ век турският султан с учудване ще разбере, че в собствената му Османска империя гяурите (християните) не са само „рум миллет”, но и съществуват „болгар миллет”17.  И ще остане истински озадачен от това.

   Европейските ерудити от втората половина на ХVІІІ век също са учудени. Те екзотично интерпретират все още полулегалната литература на Ориента, която в техните очи е свързана само с арабски и персийски извори, докато Волтер със своя неприкрит масонски интелектуален градеж, явно иска да докаже, че книжовни източници има и от Горна Азия. 

   Руската просветена императрица Екатерина Велика, която внимателно следи трудовете на енциклопедистите и мечтае не само за държавна, но и за писателска слава, е възхитена от Волтер. Тя търси повод да блесне с познанията си и веднага се насочва към темата за българите, която подхвърля Волтер. Тя написва очерк „За българите ихвалисите”. В него задочно опонира на френския гений, обявявайки, че българите не са военолюбци, а „мъдри хора”. Още Херодот, според нея, ги наричал „аргипейн”, четем в архива й. Очерка не е публикуван (факсимиле от него показваме по-нататък)...

   В дворът на Екатерина има един изгонен от гръцката патриаршия начетен теолог Евгений. Той е прекарал дълго време в библиотеките на Атон, адепт е на академичното мислене, емигрира в Германия и император Фридрих го изпраща на Екатерина, която търси точно такъв секретар. Пълното име на низвергнатият монах е Евгений Булгарис. Очевидно той съветва императрицата да потърси произхода на българите още в Античността.

   В хрониката на средновековният гръцки историк Малала 18, която Евгений със сигурност знае, е съобщено, че българите произхождат от мирмидонците на троянския герой Ахил, чийто Боспорски град Мирмикия е край Азовско море. Загадъчния народ „аргипейн” на Херодот е също по тези места. Херодот през V век пр. н. е. ги е нарекъл „мъдри хора”19, понеже учудено установил, че те нямат оръжие. За един грък като Евгений обаче причината е другаде. Явно те са имали Ареопаг (парламент) и затова Херодот ги е нарекъл „аргипейн”.

   Екатерина смело включва този извод в очерка си и съвсем в духа на ерудицията прибавя и сведения на множество други антични автори. Екатерина Велика, по собствените й думи, се е интересувала и запознала с огромна масонска литература. Тя много добре знае, че не може да обърне към себе си европейските интелектуални погледи, само чрез библиотечни справки. 

   Силата на нейният очерк е другаде.

   Тя се готви да разконспирира мъглявото масонско понятие на Волтер за „Горна Азия” и да посочи географската територия на българите.

   Тя обявява в очерка, че това място е нейната Казанска губерния.

   И започва да се готви лично да посети град Казан.


   В началото на VІІ в. един владетел с име Кубрат създава обширна държава, известна във византийските хроники като Велика България. На юг нейна граница е хребета на Кавказ, а на изток тя опира до Каспийско море. Основен сиракт (южновладение) е прочутият Дербентски проход. Една теснина, която е единственият вход към земите на север от Кавказ. Южната провинция на тази държава се нарича Бурджан и неин основен град е Самандер (около дн. гр. Махачкала в Дагестан).

   На североизток, покрай бреговете на Каспийско море, граница на държавата е делтата на р. Волга. Тази провинция, а и самата река, е наречена на името на Атила (Итил). Волга се влива в Каспийско море. На устието има поселище Итил, което по-късно хазарите ще превърнат в своя столица. На запад земите на държавата включват териториите на древните държави Боспор и Синдика. Те заобикалят Азовско море, чието старо име е Меотида. Кубрат е бил приятел на византийците и не анексира техния град-полис Херсон. Самият гр. Херсон, според една древна антична легенда, е създаден от милетинец на име Самандер. Кубрат е получил образованието си в Константинопол, бил е другар на император Ираклий. Името на основният град на провинция Бурджан не случайно е Самандер.

   Кубрат демонстрира елинско чувство за симетрия.

   На запад до Херсон е р. Днепър, тя се влива в Черно море. Териториите на запад от Днепър до устието на р. Дунав, а на север по билото на Карпатите до реките Прут и Буга образуват, заедно с Днепър, един триъгълник. Основата на „триъгълника” е Черно море, ето защо всъщност това не е триъгълник, а ъгъл. Тези земи (кезе, кааза) са наречени „Атилкезе”.

   През VІІ в. старата земя на „Атила” на запад до Карпатите (Атилкезе) и земята на „Атила” на делтата на р. Волга при Каспийско море (Итил), следват същият държавен модел на повторение на имена и симетрия.

   Южният пояс на кубратовата държава като меридиан обхваща причерноморските, приазовските и прикаспийските владения. Северният пояс пък има амбицията да възкреси старата слава на земите на Атила. Този пояс по-късно арабските географи ще наричат „седми климат”.

   Кубрат е владетел от династията Дуло. В един документ, писан след 681г. и наречен „Именник на българските канове”, Ирник, третият син на Атила, е причислен също към династията Дуло.
самосъзнание.com

ТЕКУЩОТО КАЧЕСТВО НА ВРЕМЕТО

Точно в началото на месеца, на 2 декември, Юпитер, планетата на късмета, се променя от Стрелец в Козирог. Следващите 12 месеца ще бъдат свързани с прилагането на това, което се е превърнало във визия през последните 12 месеца. Символично бихте могли да разглеждате този процес на изпълнение като дълъг планински поход. Не се страхувайте от усилията; гледката от върха ще си заслужава.

Венера, която се премести в Козирог в края на ноември, ще срещне Сатурн на 11 декември и Плутон на 13 декември. Пълнолунието по оста Стрелец-Близнаци пада между двата дни. Марс в Скорпион образува тригон към Нептун едновременно. Бъдете честни със себе си и искрени с другите по време на тази фаза. Лъжливи обещания и преувеличения биха могли да имат далечни последици.

На 22 декември Слънцето влиза в Козирог. Коледното новолуние на 26 декември също образува пръстеновидно слънчево затъмнение, видимо в Югоизточна Азия. Слънцето е много близо до Юпитер; Точната връзка след това се провежда на 27 декември. Така че тази година тържествата предлагат най-добрите условия за истинска размисъл. През това време може неочаквано да откриете момент на мълчание, на който трябва да се насладите докрай. Както разказва коледният мит, новото се ражда далеч от суматохата и в проста тишина.

My Astro