събота, 6 март 2021 г.

ДОКАЗАТЕЛСТВА ОТ БИБЛИЯТА ЗА ТОВА, ЧЕ НАШЕТО ТЯЛО Е ХРАМ НА БОГА И НА СВЕТИЯ ДУХ, КОЙТО ЖИВЕЕ В НАС

 


1 Коринтяни 

3:16 Не знаете ли, че сте храм на Бога и че Божият Дух живее във вас? 

3:17 Ако някой развали Божия храм, него Бог ще развали; защото Божият храм е свят, а този храм сте вие. 

 

1 Коринтяни

6:19 Или не знаете, че вашето тяло е храм на Светия Дух, който е във вас, когото имате от Бога, и вие не принадлежите на себе си? 

6:20 Защото вие бяхте купени с цена, затова прославете Бога с телата си.

 

1 Петрово

2:5 вие също като живи камъни се съграждате в духовен дом, свято свещенство, да принасяте духовни жертви, благоприятни на Бога чрез Иисус Христос. 

 

Матей

18:20 Защото, където двама или трима са събрани в Мое Име, там съм и Аз посред тях. 

 

Ефeсяни

2:20 защото сте съградени върху основата на апостолите и пророците, като Сам Христос Иисус е крайъгълен камък,

2:21 в когото сглобено, цялото здание расте за свят храм в Господа,

2:22 в който вие също се вграждате заедно в Духа за Божие обиталище

 

Деяния

7:48 Но Всевишният не обитава в ръкотворни храмове, както казва пророкът: 

7:49 Небето Ми е престол, а земята е Мое подножие. Какъв дом ще построите за Мен, казва Господ, или какво е мястото за Моя покой? 

 

Деяния

17:24 Бог, който е направил света и всичко, което е в него, и тъй като е Господ на небето и на земята, не обитава в ръкотворни храмове,

17:25 нито са Му потребни служения от човешки ръце, като че ли има нужда от нещо, понеже Сам Той дава на всички и живот, и дишане, и всичко.

 

Йоан

4:20 Нашите бащи върху този хълм са се покланяли; а вие казвате, че в Ерусалим е мястото, където трябва да се покланяме. 

4:21 Иисус й каза: Жено, вярвай Ми, че иде час, когато нито върху този хълм, нито в Ерусалим ще се покланяте на Отца.

4:22 Вие се покланяте на онова, което не знаете; ние се покланяме на онова, което знаем; защото спасението е от юдеите.

4:23 Но идва часът, и сега е, когато истинските поклонници ще се покланят на Отца с дух и истина; защото такива иска Отец да бъдат поклонниците Му.

 

Римляни

12:1 И така, братя, аз ви умолявам, чрез Божиите милости, да представите телата си за жертва жива, свята, благоугодна на Бога, което е вашето разумно служение. 

12:2 И не бъдете съобразни с този свят, а се преобразявайте чрез обновяването на ума си, за да познаете от опит каква е Божията воля – това, което е добро, благоугодно и съвършено. 

 

Езекиил

37:26 И ще сключа с тях завет на мир, вечен завет с тях ще бъде; и ще ги настаня и ще ги умножа, и ще поставя светилището Си сред тях до века.
37:27 И скинията Ми ще бъде над тях и Аз ще им бъда Бог, и те ще ми бъдат народ.

http://kantora.eu/

Няма коментари:

Публикуване на коментар