неделя, 31 декември 2023 г.

ЧЕСТИТА НОВАТА 2024 г.!

 


КВАНТОВО ПРЕПРОГРАМИРАЩО НАМЕРЕНИЕ:
"НАРЕЖДАМ
да се изчисти умът ми от всички
негативни ограничаващи вярвания,
проявления, мисли, образи, фрази,
негативни хора и всичко,
което досега ме е ограничавало
в моралното, професионалното,
финансовото и духовното ми израстване.
Ако имам недоброжелател, искащ да ме порази,
то нека в този момент да ми стане сроден,
защото в живота ми няма място за разделение.
Прекрасни неща да дойдат в живота ми
в този миг
и Сега.
Покорявам целите си с лекота.
Живея живота си в мир,
покой, спокойствие и хармония
със себе си и с Вселената.
Благодарен/а съм за всичко,
което Съм и за всичко, което имам.
Знам, че силата на съзнанието е безгранична
и е с мен навсякъде.
Признавам, че съм душа
в постоянен поток на еволюция.
ИЗБИРАМ своя
физически, ментален, емоционален и духовен прогрес
и благоДаря за състоянието на съзнанието си.
Щастлив/а съм,
защото винаги получавам това,
от което имам нужда
и то Е
достатъчно
в изобилие.
В мен живеят добродетели, качества,
опитност, мъдрост и интелигентност,
които правят живота ми
блажен, съдържателен и разширен.
Преодолявам всякакъв вид препятствия.
Пред мен се рисува бъдеще,
изпълнено с материализиране, изграждане и хармония.
Одобрението на другите е патерица
и който има силни "криле", няма нужда от патерица.
Прекрасни чудеса пристигат в живота ми.
Аз съм здрава.
Мускулите ми са развити,
кожата ми е стегната, мека,
гладка и изпълнена с младост.
Клетките и хормоните ми
се обновяват нормално и естествено.
Организмът ми работи хармонично
и аз живея в здраве, мир, жизненост, красота и радост.
Моят живот
и моята работа процъфтяват.
Всички пари, от които имам нужда,
идват при мен лесно
от неограничени източници.
Паричният поток и изобилието
винаги текат към мен и са част
от всеки миг от живота ми.
Изпращат ми се души,
които отварят за мен възможности и врати
благоприятстващи моето израстване,
разпространяващо просперитет
и зареждащо с разширение всички,
с които взаимодействам.
Благодаря, благодаря, благодаря!
АЗ СЪМ!
Аз мога!
Аз го правя!
Направено е!
Така ще бъде!
И така Е!"
Лауреано Гонсалвес

Няма коментари:

Публикуване на коментар