сряда, 19 май 2021 г.

Защитни формули от народния лечител Петър Димков

 

Снимка: 

https://tribune.bg/

Когато трябвало да пътува, народният лечител Петър Димков още предния ден отправял своята молитва:

„Господи, моля те в името на Господа Иисуса Христа, в чието име Ти си благоволил да те призоваваме, оставям себе си в твоите ръце по време на пътуването и моля за твоята закрила, защита и спасение. Да се изпълни Святата Ти воля Божия над мене. Амин“

Важна част било да се уточни кога и за къде ще се пътува. Това може да се прави не само за себе си, но и за някой близък човек, не само за пътуване, но и за друго начинание.

Лечителят казвал, че когато се прави заявка „там горе“, всичко трябва да се уточнява с подробности.

Преди тръгване Петър Димков винаги прочитал 91 Псалм. Дори вече навън, той продължавал да се свързва с Висшите сили чрез защитни формули и молитви. Една от най-силните формули, които използвал е следната:

„Господ ми е задна и предна стража и ме пази от всяко зло.“

Казва, че злото винаги нападало из отзад, затова първо се казва „задна“, а после „предна“ стража.

Винаги ходел изправен, с вдигната глава и погледът напред, стъпвал с бодра стъпка. Така правел връзка с положителните слънчеви енергии. Ако човек върви отпуснат, с преведени рамене, наведена глава, така се свързва с отрицателните енергии и лоши сили.

Когато срещнел хора, любезно се спирал и разговарял с тях и на въпроса как е със здравето, отговарял: “Благодаря на Бога, по-добре, отколкото заслужавам.“

Любима негова формула е: „Бог е любов. Бог е мъдрост. Бог е истина.“

Когато срещнел непознат или му предстояла неприятна среща, той мислено изпращал формулата: „Обичам те, обичам те, обичам те. Приеми ме в името на Божията любов!“

Ако видел някоя несправедливост по пътя си, той не се намесвал, никого не осъждал, но мислено се обръщал към Всевишния и казвал: „ Върни му това, което прави!“. И се помолвал на Бога да просветли тези хора да започнат да вършат добри дела.

Ако го гледал някой човек с лошо око и усещал, че у него има лоши намерения, лечителят започвал да го гледа в „третото око“ ( между очите) и му изпращал следната мисъл –формула: „В името на Отца и Сина, и Светаго Духа, каквото мислиш, на теб да се върне. Амин!“

В момент на опасност, когато няма време за формули и молитви, той бързо изричал: „Господи, Господи, Господи!“ и вярвал, че спасението ще дойде. Името на Господа Иисус Христос носи огромна сила и произнасяйки го, ние се обграждаме със защита, спасение.

Лечебната формулата дадена от Емил Куе: „С всеки ден, във всяко отношение, ставам все по-добре!“, Димков съветвал да се използва по 20 пъти със затворени очи в отпуснато състояние на мускулите. Така думите проникват в подсъзнанието и оказват нужното въздействие. Добре е да се прилага тази формула всекидневно, винаги, през целия живот.

Когато сте разгневени, ядосани, той казва, че трябва да се насилите да се усмихвате, да дишате дълбоко и да повтаряте: „ Аз съм спокоен, аз съм господар на себе си, добър съм, прощавам и чувствам радостта, която ме обзема от това.“

Когато минавате по някой кръстопът, опасно място, край лош и неприятен човек, при качване на превозно средство, се повтарят по три пъти следните формули:

„Няма сила, като силата на Светия Божи Дух, силата на Който е Силата на Небесния ни Отец Ава Отче, Името на Който е велико и страшно за всички Негови и наши врагове. Амин.“

„Огради ме, Господи, с Твоя светещ, честен и животворящ кръст Господен, засилен с огнения кръг на Божията Любов и ме запази от всяко зло и лукаво помишление, сатанинско внушение и нападение. Амин."

Вечер, преди лягане ни съветва да си повтаряме по 20 пъти: „Аз съм спокоен, силен, всекидневно се чувствам все по-добре, щастлив съм, че живея, утре ще съм по-радостен и по-добре, отколкото днес.“

За по-лесно отброяване на повторенията, препоръчвал да се използва броеница.

Когато усетел, че се е настанило злото около него, произнасял формулата:

„ В името на Господа Иисуса Христа и силата на светещия, животворящ Господен кръст, да се разпръснат и изчезнат всички нечисти, тъмни сили, мисли, чувства от дома ми и леглото ми.“ Едновременно с изричането на формулата започвал да прекръства стените, като заставал в средата на стаята с лице на изток и се обръщал по посока на часовниковата стрелка, после прекръствал тавана, накрая пода.    

Няма коментари:

Публикуване на коментар