петък, 30 август 2024 г.

ГРАБОВОЙ ЧИСЛА Diana Dobreva

 


Най-болезненият ми урок беше свързан с това да разбера, че всичко, което ми се случва в голяма степен е мой избор. Мястото, където съм е мой избор. Хората в живота ми са мой избор. Работата, случайностите дори. И ако от нещо се чувствам недоволна, от мен зависи да го променя. И няма кого друг да обвиня. И ако искам друга реалност, друго място, други хора пак от мен зависи да ги създам. Да ги извикам в живота си. И ако искам нещо различно трябва да направя различен избор.
Това е, което е и урока, който вярвам всеки един е длъжен да научи. Това е основното нещо, в което е важно да успеем. Защото след това всичко започва да изглежда като детска игра.
Толкова по-просто е когато знаеш, че ако искаш нещо, ти си единственият отговорен да го постигне.
Не стойте твърде дълго закачени за травмите си, житейските си сценарии, семейните си модели и схеми.
Не ровете в миналото за оправдания на сегашното си бездействие.
Не се привързвайте към страданието по онова детство, което е можело да е по друг начин.
Не губете време в съжаления, обвинения и гняв.
Най-важният урок. Започнете от днес. Като поемете отговорност за живота, който ви е даден. Възползвайте се и създайте най-доброто от това, с което разполагате.
Себе си.
Иван Димов

Няма коментари:

Публикуване на коментар