сряда, 14 април 2021 г.

Майкъл Нютън "Пътят на душите" случай 9 /част 7

 


Случай 9

Д-р Н: Какво става с теб в момента на смъртта?
П: Чувствам голямо облекчение и бързо излизам навън.
Д-р Н: Как ще охарактеризираш отпътуването от Земята към духовния свят?
П: Изстрелях се нагоре като стълб от светлина и вече съм поел по своя път.
Д-р Н: Винаги ли става толкова бързо?
П: Не, едва след последната поредица от животи.
Д-р Н: Защо?
П: Знам пътя, няма нужда да виждам никого -бързам.
Д-р Н: Не те ли притеснява, че никой не те посреща?
П: (смее се) Имаше време, когато беше добре да ме посрещне някой, но вече не се нуждая от такова нещо.
Д-р Н: Кой реши да ти позволи да влизаш в духов­ния свят без чужда помощ?
П: (пауза, след това свива рамене) Това беше... взаимно решение... между моя учител и мен... когато разбрах, че мога сам да се справям с нещата.
Д-р Н: И точно сега не се чувстваш прекалено объркан или смутен?
П: Шегуваш ли се? Вече няма нужда някой да ми държи ръката. Знам къде отивам и нямам търпение да стигна там. Един магнит ме дърпа натам и аз просто се наслаждавам на разходката.
Д-р Н: Обясни ми как действа този процес на дърпане, който ще те отведе до твоето местоназначение?
П: Яздя една вълна... сноп от светлина.
Д-р Н: Този сноп електромагнитен ли е, или какво?
П: Ами... прилича на радио-вълните - някой върти копчето и намира подходящата за мен честота.
Д-р Н: Казваш, че. си насочван от невидима сила, която не упражнява преднамерен контрол, и че не можеш да ускориш нещата, както правиш веднага след смъртта?
П: Да. Трябва да се движа с вълните от светлина... вълните имат посока и аз плувам с тях. Лесно е. Те правят всичко вместо теб.
Д-р Н: Кой го прави вместо теб?
П: Онези, които контролират... наистина не знам.
Д-р Н: Тогава ти не упражняваш контрол. Не носиш отговорността за намирането на собственото си местоназначение.
П: (пауза) Разумът ми е в синхрон с движението... аз се нося с резонанса...
Д-р Н: Резонанс? Звуци ли чуваш?
П: Да, вълновият сноп... вибрира... заключен съм в него.
Д-р Н: Нека да се върнем към обяснението ти за радиото. Твоят духовен път повлиян ли е от често­тите на вибриранията, в зависимост от това дали са с висок, среден или нисък резонанс?
П: (смее се) Не е зле - да, и аз съм на път, като самонасочващ се сигнал от звук и светлина... и това е част от моя тонален модел - моята честота.
Д-р Н: Не съм сигурен, че разбрах как светлината и вибрацията се комбинират, за да създадат насочва­щи вълни.
П: Представи си един грамаден настройващ камертон в проблясваща профучаваща светлина.
Д-р Н: Тогава има и енергия?
П: Ние имаме енергия - в енергийно поле. Така че, не са само пътищата, по които пътуваме... самите ние генерираме енергия... можем да използваме тези сили в зависимост от нашия опит.
Д-р Н: В такъв случай твоето ниво на зрялост ти дава известна възможност за контрол на скоростта и посоката на пътуването.
П: Да, но не точно тук. По-късно, когато се установя, ще мога да се движа много по-самостоятелно. Сега ме дърпат и от мен се очаква да тръгна с тях.
Д-р Н: Добре, остани в това състояние и ми кажи какво става след това.
П: (кратка пауза) Движа се сам... настанявам се на подходящото място... отивам там, към където при­надлежа.

Под хипноза аналитичният съзнателен ум работи заедно с подсъзнателния ум, като получават и отговарят на съобщения, насочени към нашите дълбоко залегнали спомени. Пациентът в Случай 9 е електроинженер и поради това си служи с някои технически описания, за да изрази своите духовни усещания. Склонността на този пациент да обяснява своите мисли по време на пътува­нето на душата чрез технически изрази беше насърчава­на, но не и диктувана от моите внушения. Всички паци­енти внасят своя дял от знания с отговорите си на въпросите за духовния свят. Този пациент използва поз­натите му физически закони, за да опише движението, докато някой друг може да каже, че душите се движат по този път във вакуум.
Преди да продължа с преминаването на душите в духовния свят, бих искал да разгледам въпроса онези същества, които или не са извървели този път дълго след физическата смърт, или са отклонявани от обичайния маршрут.

следва...


Няма коментари:

Публикуване на коментар