неделя, 24 октомври 2021 г.

Анджелина Джоли

 

Актуализирано: 22 май

бунтарка за уникална индивидуалност, привличаща в своя магнетичен вихър за търсене на истинско аз милиони други...



Изследването на EA на прогресивно разширяващи се кръгове на Анджелина от антисоциален аутсайдер до актьор до знаменитост до посланик на ООН и специален пратеник на филмовия режисьор на глобалната дива и личност, по-голяма от живота!


свобода да вярваш в себе си


„Има нещо в смъртта, което е успокояващо. Мисълта, че можеш да умреш утре, те освобождава да оцениш живота си сега." „Вероятно съм най-малко болезненият човек. Открих, че ако мисля за смъртта много повече от някои хора, това вероятно е защото обичам живота повече от тези хора.”

ДИАГРАМА



КАРМИЧНА ДИНАМИКА НА МИНАЛОТО

Плутон 3 -ти дом Везни, Южен възел (SN) и неговият владетел Меркурий Rx 11 -ти дом Близнаци


От гледна точка на поколението на Везни-Душа, новият еволюционен цикъл е в ход. Анджелина се е учила да развива обективно самосъзнание и да разбира чувството си за индивидуалност в социален контекст, за да разшири връзките си с непосредственото обкръжение и по този начин със себе си, като обективно научи коя е тя .

От ранна възраст тя осъзнаваше своята уникална индивидуалност и не се опитваше да я крие (2-ро индивидуално състояние на съзнанието). Всъщност тя активно търсеше признаци на своята уникалност, тъй като откриването на истинската й индивидуалност беше възможно само чрез обективно доказани факти за нейната диференциация от всеки друг. И след като откри това, което смяташе за нейните уникални характеристики, Анджелина беше много предпазлива по отношение на това, готова да се бори за своята наистина заслужена индивидуалност. Умът й беше фокусиран върху това нон-стоп (Mercury Rx), може би не забелязвайки други сигнали, които Вселената се опитваше да й изхвърли. Юношата „Одисея на аргонавтите“ я накара да промени външния си вид и стила си в акт на бунт, за да бъде видяна като изключителен нонконформист.

Тя е научила уроците за равенство, относителност и обективно слушане, за да разшири собствените си идеи и концепции. Всичко, което беше обективирано на „вътрешната кръгла маса“, се превърна в квалифицирана част от нейната логическа мрежа от разбиране. Анджелина се учи да дава на хората това, от което се нуждаят според възприятията на хората, като споделя с тях собственото си разбиране за света наоколо, което се оказа доста трудно, тъй като собствените й обективирани мисли обикновено бяха на светлинни години от общия диапазон на хората за това как да мислят , стил на общуване и за какво да говорим. Това не притесняваше много Анджелина, тъй като тя осъзна, че всеки е различен по дизайн (2nd Individuated), но това не беше така за хората наоколо. В крайна сметка тя беше доста отчуждена и се почувства доста сама, неразбрана. Тя се учеше как да участва във взаимоотношенията като равнопоставени и да изгражда връзка с голямо разнообразие от хора, като й дава възможност да се запознае с различни личности, герои с различни модели на мислене, поведенчески държания и идеи, за да види също къде й е мястото. В тези взаимоотношения тя научаваше за собствената си индивидуалност чрез сравнение и оценка. В по-голямата си част сравнението завърши с „Аз не съм като нея“, „Имам повече от това, което той има“ и „Бих направил това нещо по друг начин“.Основният урок беше как да се установят здравословни комуникационни потоци във взаимоотношенията, без да се компрометира нейната индивидуалност. Душата Везни беше готова да общува с другите на равни начала, като същевременно запази индивидуалното си аз.

Така че принудата беше да се ангажира с другите и да обменя мисли и идеи на много свободна основа, за да запази себе си непокътната. Нуждата се корени в желанието да се завърши чрез другите, като същевременно не принуждава основната част от себе си. Основната емоционална сигурност се корени в отношенията с постоянна комуникация, хладно поведение и наелектризиращо (11H) и по-скоро спорни. Липсата на взаимоотношения или „прекъснатия континуум“ на комуникация поражда несигурността дълбоко в себе си. Свързването с непосредствената среда обаче не беше никак лесно, тъй като Уран в 4H Везни, владетелят на Южен възел (SN) от Хаус, е пренесъл психическата травма от общуването в миналото, страдайки от отчуждение в родната земя, което доведе до отдалечаване от хората с нея

самовъзприемащо антисоциално его. Квадратирайки хоризонта AC-DC, Уран само добави неочаквано ирационално поведение към иначе простите ситуации,

винаги-неизвестен-емоционално-реактивен фактор, невъзможно да се изчисли предварително при социални поводи. Някак усещайки, че трябва да има нещо повече в нейните инстинктивни реакции към хората (Венера, последната четвърт квадратура на Уран), и понякога желанието просто да се свърже емоционално с друг, но усещането за непреодолимо разстояние, допълнително отчуждава Анджелина от другите в нейното непосредствено обкръжение и предизвиква кризата в съзнанието - нещо трябва да се промени.


В крайна сметка, за да знае как да се свърже с човек, тя ще слуша внимателно и обективно, за да знае как да се приближи и на коя дължина на вълната да предаде, за да бъде равна. Тя може да е разработила своята уникална класификация на типове личности и стилове на общуване, за да се чувства емоционално сигурна и да заобиколи всякакви конформности и социални условия, като в същото време търси социални кръгове, където естествено принадлежи. Силното любопитство я привлича към различни видове хора, като същевременно се опитва да проникне в техните умствени граници, което й помага да разбере как логически организират своя свят и следователно да заобикалят или отхвърлят отчуждението, техните умствени възражения или пасивна агресия. Тези срещи и обратна връзка от други й помогнаха чрез огледален ефект да формира представата за това коя е тя като личност. Разбирането на хората за защита на свободата й, избягване на отчуждението и намиране на мястото, където естествено й е мястото, беше нейната основна основна тема в живота.

Излагайки се на различни типове личности, тя научи за относителността на човешката природа; Въпреки това, като се включва в много видове връзки, Анджелина може понякога да е изгубила от поглед собствената си уникална индивидуалност, автентични мисли и идеи. Вместо това тя стана като въртяща се врата на мнения за различни аспекти на човешкото съществуване. Когато се почувства така, Анджелина затваряше менталните порти на любопитството и се обръщаше вътре (Mercury Rx).

Този живот е свързан с разбирането на нейните уникални качества, както тя го вижда, във все по-големи и по-големи кръгове (Плутон 3H и Северен възел в съвпад с Нептун в Sag & Jupiter на MC), разширяване от ядрото на самата нея и излъчване на тези качества надлъж и нашир . Интелектуалното й разбиране за това коя е тя в сравнение с това, което е сега, я накара да продължи да расте. „Познаването“ на този непрекъснато разширяващ се свят даде на Анджелина толкова необходимото спокойствие. От друга страна, тази интелектуална основа се основаваше на това коя е тя и нейните възгледи за себе си към момента . Всякакви значителни ветрове на промяна, които тя преживя в живота си, от време на време издуха тези възгледи, а с това и цялата основа, върху която да базира обективните си наблюдения за хората и самата нея. Разхождайки се в променящи се пясъци на

постоянно променящият се ментален пейзаж в крайна сметка изостри панорамата на нейното обективно разбиране за света наоколо и направи нейния мироглед по-приобщаващ. Това не се случи без няколко големи катаклизми, разбира се, които оформиха историята на нейния живот.

Нейният пробивен филм „Gia“ беше „писане на стена“ и смел предупредителен знак за нея, ако тя се идентифицира с бохемския начин на живот и неговата обусловеност (тогавашната й логична организация на живота). В този филм тя напълно се идентифицира с главния герой Джия и последва интелектуалната имплозия, като цялата логическа структура се разпадна, оставяйки емоционалната й сигурност толкова осакатена, че тя не можеше да играе повече (за дълъг период, напускайки сцената, казвайки просто

„Нямам какво друго да дам“ ), се разведе с първия си съпруг и се премести на друго място, пресичайки целия континент от Калифорния до Ню Йорк. Вътрешният емоционален срив беше тотален, тъй като смекчаващите фактори, влияещи върху тези вътрешни имплозии, допринесоха силно за степента на интензивност на катаклизма – SN и управител на SN Меркурий Rx в Близнаци (задействан от подбудителя Плутон в 3-ти). Сатурн в 12H (Къщата на окончанията) предизвика настроения на разочарование, което доведе до два планирани опита за самоубийство. Естественият инстинкт победи, но в крайна сметка това беше нейният начин да отпише миналото. Като каза това, отслабващият Trine аспект на SN & Sun в Близнаци към Плутон показва оптимизъм и възприемчивост към новите идеи и дори евангелизирането им веднага щом започне да се идентифицира с нова рамка на препратки.

Друга имплозия се случи малко след осиновяването на първия й син Мадокс през март 2002 г., докато Анджелина все още беше омъжена за втория си съпруг Били Торнтън. Три месеца по-късно се разделиха. Попитана за внезапното разпадане на брака им, Джоли заяви

„И мен ме изненада, защото за една нощ се променихме тотално. Мисля, че един ден нямахме нищо общо. И е страшно, но... Мисля, че може да се случи, когато се включиш и не се познаваш още".

Тогава тя става майка и посланик на добра воля за UHRC – нейната социална роля се разширява, заедно с отговорностите, прескачайки към още един концентричен кръг от новооткрита идентичност и представа за себе си. По-късно тя го обясни така: „тъй като сме актьори, ние си отиваме месеци наред, а вие растете и се променяте отделно“ . Затова тя подаде молба за развод, позовавайки се на „непреодолими различия“ между нея и съвсем наскоро „луд в -любов", съпруг "кръв по верига". Промяната на семейната динамика, последващи очаквания партньорът й да се превърне в ролята на баща, както тя си е представяла, разбира се, за разочарование. "Мъж, който може да бъде страхотен баща означава света за мен“ – призна тя в едно интервю.

Тя също така официално смени името си от Войт по това време, трансформирайки второто си име Джоли във фамилно име, около нейното завръщане на Сатурн (Сатурн над наталния Меркурий Rx, управител на SN, и прогресираща Луна, започвайки нов цикъл).

„Аз съм майка ми и детето на баща ми и също съм моя личност“, каза Джоли.


Еволюционният натиск на 3H да приема нова информация и да генерира нови преживявания създаде състоянието на постоянно безпокойство в Анджелина, което я караше от едно място на друго, от филм на филм за изпълнение, от една любовна връзка/брак на друга, от едно дете за осиновяване на друго. Това натрапчиво безпокойство се проявява още от ранното й детство, тъй като тя се мести доста със семейството. Родителите се разделиха, когато беше на 1 година. Майка я е вдъхновила да играе (Луна в съвпад с Плутон Полярна точка), но бащата е да черпи актьорските способности (Сатурн в 12-та). Този начин на живот доста резонира с естественото безпокойство на 3-ти дом на Плутон.


Взаимоотношенията, които е направила, са й позволили да се преработи сама - да обсъди нови идеи, да разсъждава, да спори за липсващите точки, да съобщава нови разбирания, да разпалва лошо настроение и т.н. Венера (12H Рак), владетелката на Плутон, разположена на самия хоризонт AC, което я кара да реагира инстинктивно на околния свят, без много да се съобразява с чувствата на другите, беше виновна за еднаква и противоположна реакция от хората наблизо. Това трябваше да се промени и за да разбере наистина друг човек, тя трябваше да стане напълно такъв (края на 12H). Това беше една от основните причини тя да продължи пътя на актрисата (не наследство от бащата на носителя на Оскар). В съответствие с метода на Лий Страсбърг действа (пълна идентификация и въплъщение), Джоли предпочиташе да остане в характера между сцените по време на много от ранните си филми и в резултат на това бе спечелила репутация на трудна за справяне. Пълната идентификация с герой поне за време на снимане беше абсолютно необходима за нейната несъзнателна емоционална сигурност, тъй като спираше въртящите се врати поне за известно време, правейки възможно придържането към набор от атрибути като основа на настоящият й характер.

Анджелина беше „ избрана “ да стане културен модел за подражание за разпространение на нови идеи, нестандартно поведение и цялостен уникален начин на живот – Меркурий в намаляващия двусептилен Плутон гарантира това. Елементът „съдба“ я призоваваше да разпространява първоначалния капацитет чрез социалните медии. По слава Джоли беше сравнително лесно да пожъне плодовете на миналото, тъй като цялото трио на Кармик е в хармонични аспекти. Въпреки това, по-късната глава от живота – хуманитарната работа (в моето съзнание) е комбинация от еволюционно състояние, кармично изпълнение и еволюционно изискване (вижте Еволюционна динамика).


За поколението Везни желанието беше да се подходи към всичко, включително към отношенията, по балансиран начин, а за някои хора е необходим цял живот, за да се научат на това, стигайки до нещата от извънредни позиции към центъра. Въпреки това, с Марс в естествената му среда на Овен, опитите за достигане на „периферията“ бяха толкова екстремни, че тя беше извън контрол по време на младостта си. Експериментите на S&M в ранна зряла възраст и танците на шлема свидетелстват за проблясването на небалансираните подходи към здравите взаимоотношения.

Джоли също беше очарована от смъртта в тийнейджърските си години (опозиция на Марс Плутон) - „Има нещо в смъртта, което е утешително. Мисълта, че можеш да умреш утре, те освобождава да оцениш живота си сега. Но тя не вижда това като болезнено – точно обратното. „Вероятно съм най-малко болезненият човек. Някак си открих, че ако мисля за смъртта много повече, отколкото някои хора, това вероятно е защото обичам живота повече от тези хора. "

За Анджелина беше изключително трудно да запази самоличността си , тъй като беше свързана с непосредственото обкръжение, в което е попаднала, и хората, които е срещала. Действието беше много откровено, сурово и инстинктивно емоционално (Луна в съвпад с Марс), бързо, без предварителна мисъл, което предизвикваше у хората противоположна екстремна реакция . И Венера на Asc. само влоши всичко, но реакциите на хората я накараха да го преосмисли постфактум и да преоцени ситуациите. Може да се каже, че голяма част от живота й в зряла възраст е свързана с прекалибриране на действията й, насочени към другите и към нея самата, и пренаписване на вродения й инстинкт, изграждайки целия нов набор от придобити инстинктивни реакции .

А актьорството й помогна изключително много с тази задача . Също така, срещата с други художници, които до момента са индивидуални хора, допринесе за очертаването на силуета на нейната житейска философия (Sag). Анджелина не може да разчита на масовата религия или дори на някаква мейнстрийм философия, тя трябва да го избере мир по мир с всяка изиграна роля, сериозен разговор, всяко истинско преживяване в живота.


Тъй като Марс се противопоставя на Плутон чрез тясно кълбо, основният живот е имал първостепенна програма за обучение относно информирания избор . Тази опозиция насърчаваше огромно количество сексуална енергия , чието натрупване трябваше да намери освобождаване. Агресивният, преувеличен и директен сексуален стил се комбинира с елементи на оръжие (ножове и самури и др.) За по -интензивен ефект. В едно интервю Анджелина каза:

„Сексът може да се тълкува погрешно като насилие. Наистина става въпрос за доверие. Обичам да прокарвам граници, както емоционални, така и сексуални, с друг човек. Тогава се чувствах най-секси. Бил съм както в подчинени, така и в доминиращи роли, защото искам повече.”

Идеята за контрол на тази мощна и разрушителна сила започна да прониква в ума й, когато тя натрупа повече опит:

„Винаги бях отгоре, докато не прочетох някъде, че дъното контролира горното, така че си помислих: „Чакай малко, така е. Аз върша цялата работа!”

С Венера в широко кълбо, нарастващо Сески-квадратен Марс, енергията се превръща в самоанализ . Полигамен ли съм или бисексуален? Какъв тип мъж/мъж ми харесва най-много? Какви са моите нужди в една връзка? Подценявам ли се в моите романтични и бизнес отношения? Усещането ми, че феноменът Бранджелина е отчасти резултат от този аналотичен подход към партньорите, както и от това, че е най-високоплатената актриса на Земята, въпреки че винаги започваше с инстинкт.


Дивото животно отвътре обаче беше трудно да се впрегне - „в същото време обаче никога не съм бил вързан. Имам чувството, че човекът, който го прави, ще бъде Единственият. Мисля, че това бих искал." В известен смисъл това самоизлагане разкрива принципа, скрит в опозицията, показан точно във филма "Аватар", когато Джейк Съли избира дракон . В последния момент той попита Нейтири "как да знаеш ли кой Икран е моят?“ И тя отговори – „той ще се опита да те убие“. Това беше видът вътрешен порив – да се блъска по главите с противоположна сила, която трябва да съответства на нейната интензивност. Двадесетте й години са видели крайностите на отприщване нейният "дракон" .

По-късно, когато стана по-мъдра и балансирана в подхода си към хората и живота като цяло, тя е гравирала татуировката върху кожата си:

"това, което ме храни, ме унищожава"

позовавайки се на див дух, който трябва да бъде приложен разумно, за да бъде продуктивен и безопасен. Енергията не може да бъде унищожена - само пренасочена . И Анджелина успя да пренасочи огромната сурова енергия на този аспект към актьорството и развитието на артистичната си кариера, вместо да продължи по пътя на

самоунищожение , поставено в юношеството. По нейните собствени думи:

„Все още имам доста луд живот. Но сега го контролирам. Както всички останали, и аз преминах през период, в който не знам каква е целта ми и не съм полезен. Много от това се връща към въпроса за славата. Може да те отрови, ако имаш успех и не си успешен човек.”

Наличието на Луна в сместа емоционално оцветява всеки избор, който Марс прави, зареждайки го отрицателно или положително. По-точно, в юношеството предимно негативно и в крайна сметка, докато тя вървеше през живота, зарядът ставаше все по-положителен. Но емоционалното израстване се корени в детството.

Майката на Анджелина насърчаваше емоционалната самоувереност и вътрешна сигурност. Тя беше самата актриса и тя дълбоко разбра емоционалната динамика на дъщеря си и помогна на Анджелина да придобие саморазбиране за нейните настроения и емоционален климат (Луна се противопоставя на Плутон). Еволюционното намерение на това противопоставяне показва, че Джоли се е научила да преформулира емоционалното поведение и представата за себе си. Емоциите й бяха натрапчиво изразени и тя беше решена да промени това. Това не проработи, колкото и да се опитваше, в крайна сметка беше прекалено контролирана от другите или контролирайки другите и тя прибягваше отново и отново към същата автоматична реактивност, с която дойде на този свят. Чувствайки се безсилен да промениш нещо на този самолет, тя циклично изпада във вихър на омразата към себе си и дори към смъртно желание (виж раздела Ключови модели). По това време Джоли се занимаваше със саморазрушителна дейност – рязане на кожата и S&M. Два пъти почти завърши с опит за самоубийство.Анджелина се научи да хвърля светлина върху емоционалната си динамика и да я оценява спрямо емоционалното поведение на другите. Това не беше съвсем същото, като да сравняваш ябълки с портокали. За да разбере истинските емоционални мотиви и подводни течения на друг човек, тя трябваше да стане такава и да действа от името на човека, сякаш е нейно . Най -добрият начин да се разбере емоционалната психология на друг човек е действието, както и да разкрие собствената си емоционална ярост и вътрешни сътресения по истински начин (Саг) и в безопасна среда (като психодрамата наистина). Така в крайна сметка тя последва актьорския път на баща си и майка си – очевидно Душата знаеше в какво семейство да влезе. Позицията на Венера в края на 12-ти дом само допринесе за капацитета на актриса. Това смело решение, след дълго обмисляне какъв професионален път да избера, се оказа съдбовният – наистина промени всичко от негативно към положително. Сега тя можеше да разгадае истинските си емоции по необуздан начин; и в истинско търсене на своята индивидуалност, тя можеше да действа и да емоционира (Марс и Луна) свободно, без да наранява другите, и в същото време беше полезно за обществото (опозицията) - какъв припадък!След като решението се оформя в главата й, Джоли е твърдо решена да следва професионалния път на актриса и се записва в Театралния институт на Лий Страсберг, където изучава Методичното актьорство.

„Не знаех какво точно искам, но знаех, че не знам друг начин да се изразя. Моят начин да обясня нещата на хората е чрез емоции; да слушаш хората и да усещаш нещата. Това е актьорът, така че мисля, че затова трябваше да го направя."

Бих казал, че този момент от живота й бележи отклонението от несъзнателното кармично надиграване, превръщайки се в крайъгълен камък на нейното еволюционно утре .

Не са прекалено много роли, в които обаче съвпадат добре за доста 16 -годишна тийнейджърка - често на прослушванията на Джоли се казва, че поведението й е „твърде тъмно“. Хората усетиха нещо мощно зад красивата фасада, интензивността на нейния проникващ магнетичен поглед не се поддава на роли на повърхностно ниво. Изпълнението беше лесно и завладяващо за Анджелина. Лесно, защото тя изигра себе си, новия образ на себе си ( Момиче, прекъснато ); очарователно, защото й даде пряка представа за това как действат определени психологически типове/личности и каква е тяхната най-съкровена мотивация, ограничения и страхове. Въпреки това тя забеляза, че понякога актьорството е имало поток, а в други моменти не. В крайна сметка Анджелина научи, че е следвала скрит цикъл от анимация и емоционално изключванеи това я принуди да контролира нивата на енергия и да балансира професионалния и личния живот. Понякога просто трябваше да се скрие вкъщи и да прави нещата, които харесва, докато зарежда своите „емоционални акумулатори“.

С порастването си лунната функция се измества от търсене на истинския ѝ образ на себе си към емоционален контрол и сигурност . „Дивият“ начин на живот си взе своето и в крайна сметка Анджелина осъзна, че трябва да има повече от това (последната четвърт на Луната в квадрата на Сатурн в Рак) – емоциите са мощна стока и не бива да се губят или оставят небалансирани. Емоционалният контрол звучеше добре и правилно (Луната управлява Сатурн), но проблемът със самоконтрола беше в поставянето на границите. Тоест къде да ги поставим, с постоянно променяща се представа за себе си и липса на себепоследователност? Чувстваше се толкова непостоянен и илюзорен като самото електронно движение (Сатурн в 12H). Изисква се някаква постоянна роля, котвата, около която може да се организира животът й. Естествено, амайката е класическа роля в нашето патриархално общество, където може да се упражнява емоционален контрол, макар и извън себе си, но изисква много последователност и самодисциплина. Майката е много РЕАЛНА роля в обществото, с млад живот в зависимост от нея и би могла да я закачи като котва .

Като стигна до тази идея, Анджелина не губи време и осинови първия си син, докато снима в Камбоджа. Дори и омъжена, тя беше единственият родител, който официално осинови детето.

Друг голям колапс се случи с Анджелина много години по -късно, но причините за това останаха в сянка до днес. Историята започва, когато е намерено равностойно съвпадение и Брангелина започва бързото си изкачване, за да се превърне в една от най -бляскавите двойки в Холивуд - 12 години публична мания отново преобрази Анджелина. Моето лично мнение за тази двойка, че не се основава на любов. Без съмнение, първоначалната искра беше истинска, Джоли беше пленена от чара на Пит, добавен към високото му обществено положение, смесен с обществено обожание и колективна мания, за да направи това

звезда-двойка-мечта реалност направи останалото. Феновете им искаха да преживеят тях и Джоли се наведе под този социален натиск (Плутон в 3 -ти дом на Везни). Зараждащата се романтична магия в крайна сметка беше разсеяна, но Джоли правеше съзнателни опити да запази амбрата на страстта, тъй като този брак беше добър за нейното личностно израстване и Брад все още нямаше равен на никой друг (поне в очите на обществеността) - за да за да бъде кралица, тя се нуждаеше от крал. Джоли също се опасяваше, че „грешният избор“ (опозицията на Марс Плутон) се разделя отново, за трети път. Докато тя „живее мечтата“ на мнозина, тя беше добра. Има обаче сериозна разлика в енергията между тях в първия им филм Мистър и мисис Смит (2005) и край морето, 2015 и Анджелина почти винаги играе самата себе си...

Размитият контур на края се появи на хоризонта в този филм, голямата неизвестност бяха шестте им деца. Когато подаде молба за развод през 2016 г., Джоли поиска физическо попечителство над децата им, така че има смисъл да се предположи, че децата са били в основата на разногласията, отново – контролът върху нейната котва в живота беше реален .


Марката Brangelina ги запази като холивудска кралска двойка в продължение на 12 години (пълен цикъл на Юпитер) и влиянието на Анджелина се разшири много през този дълъг период. Тази експанзия я направи по-голяма от партньора си с ниво на величина, тъй като тя активно се отправи към преходен път към 3-то индивидуално състояние . Вече не е бунтовник, уважителна майка на шест деца, добре известна световна знаменитост по собствените си заслуги, почетен специален пратеник към Върховния комисар на ООН, след десетилетие на служба в защита на бежанците по целия свят. Единственото нещо, което все още я държи във второто индивидуално състояние, е нейната котва, тъй като тя обсесивно се държи да контролира тази част от живота си, въпреки факта, че прави нейните деца нещастни, а животът на Брад нещастен и живота й е много труден. Голям публичен обвинителен пръст сочи към нея и тежък тъмен облак надвисва над главата й, тъй като много нейни фенове и фенове на Брад Пит са ядосани на Джоли, че блокира децата от баща им, като активно ги прави заложници на контрола на егото си (Луната отсреща Плутон и управляващ Сатурн). И все пак тя все още не може да освободи дръжката на тази мания и докато я държи, не може да се придвижи нагоре. Децата ще пораснат и ще отлетят, за да намерят свое гнездо в крайна сметка. И те ще си изградят собствено мнение за същността на тази драма и кой е отговорен за тяхната детска травма. междувременно, Изборът е неин, но времето й се изплъзва между пръстите.


Резюме на кармичната динамика

Душата в този голям живот рисува все по-разширяващи се концентрични кръгове в търсене на своята истинска индивидуалност и първоначалните намерения и съвпадение

Аз-представа, основана на егото, и субективната воля, които ще изпълняват наддаването на душата на физическия план. Преминаването от един кръг към друг беше съпроводено с т. нар. възкръсване от пепелта на менталния Феникс – това е цикличен срив на съществуващата логическа база и последващо формиране на нова релационна структура на менталната организация. Това беше направено с обективно наблюдение на непосредствената среда и интензивен фокус върху хората в нея, започвайки с отчуждаване и бавно преодолявайки връзките на нивото на душата (понякога вкоренени в кръвта) с тези сродни души и привлечени от инстинктивно привличане.

Фокусиран ум, изострен от непрекъснато пряко преживяване вътре

свободно-изследователско-пространство, затваряйки се в резониращото с душата самоопределение, отсяваше всичко, което не принадлежи. Всички тези връзки с различни типове личности доведоха до кармична игра на множество умствени имплозии (Плутон в 3-ти дом), емоционални сътресения (Луна срещу Плутон), борби за власт и битки на волята (Марс срещу Плутон) и възраждащи психични травми (SN и неговият управител Меркурий в 11H, с Уран, образуващ Т-квадрат с Хирон и Венера).


КЛЮЧОВИ МОДЕЛИ

Т-квадрат: опозиция Хирон – Уран, квадратура на Венера на Asc.

Раната на индивидуалната идентичност, която живее в нашето общество и не желае да се съобразява с нормите на мейнстрийма (Хирон в 10H Овен), противопоставена от травма от неправилно социализиране, причинена от други и засягаща представата за себе си (Уран в 4H Везни).

Венера, насред него и разкъсана от противоположни сили, не знаеща как да се отнася към себе си и другите по автентичен, и в същото време безвреден за себе си и другите начин. Добре документирано е, че в юношеска възраст тя се самонаранява, по-късно коментира:

„По някаква причина ритуалът да се порежа и да почувствам болката, може би да се чувствам жив, да усетя някакво освобождаване, беше някак си терапевтичен за мен.

Достатъчно е да се каже, че беше претопляне от миналото. Раната от нищо за идентифициране в съвременното американско общество, от една страна, и социалното отчуждение, задействано и засягащо емоционалната сигурност – от друга. Анджелина усилено експериментира със смяната на личния стил – боядисваше косата си в шокиращи цветове, от време на време подрязваше кожата и се покриваше с „боди арт“. Чувстваше се недостойна (Венера на 12-то), не обичаше да бъде докосвана (Венера на възход, остри инстинктивни реакции), все още има този проблем понякога. Така, като твърде много млади момичета, тя започна да се реже. На 14 тя напусна курсовете по актьорско майсторство и започна да живее бързо и активно самоотвращение (което се изостря от опозицията Слънце-Нептун). Облече се в черно, боядиса косата си в лилаво и излезе

танцува с шлем с гаджето си пънк. Те експериментираха сериозно в S&M, Анджелина веднъж го помоли да нарисува острие по линията на челюстта й (белегът вече е слаб, но все още е там). S&M също беше част от тази динамика, претопляйки миналото, за да го излекува , а също и в търсенето на балансиран подход към романтичните отношения.


Хармоничен правоъгълник от тригони и секстили -

Слънце - Плутон и Юпитер - тригони на Нептун

Слънцето в намаляващ аспект на Тригон Плутон носи голямо разширяване на нейната индивидуалност (Слънце в 11 дом). Като изпълнява различни роли на сцената като директно преживяване, Джоли опознава доста интимно как функционира обществото (без да бъде засегната, тъй като емоционално безличен 11 -ти дом е нейният кармичен център на тежестта) и в крайна сметка тя знае точно какво да прави и какво да не прави прави и няма вътрешна съпротива да прави това, което трябва, да насърчава и утвърждава първоначалната си цел в обществото. За щастие на Анджелина, никой не се чувства застрашен или предизвикан от нея, въпреки силната сексуална привлекателност, от време на време нестандартно поведение и донякъде борбено поведение .

Също така, родителството е едновременно отговорно и радостно преживяване, дори понякога да го правиш сам. Тя подкрепя физическото и емоционалното възпитание, формирането на самоуважение и самочувствие у децата, както и взаимното уважение между братя и сестри. Всеки член на семейството има определена роля в зависимост от специалните способности на човека в сравнение с другите. Анджелина е една от многото знаменитости, които имат този аспект, със зелена светлина да реализират заветните си мечти и да получат обществено признание, граничещо с възхищение.


Юпитер на MC в Овен, във восък Тригон Нептун в 5-ти дом Sag, в широко кълбо в съвпад със Северен възел (NN), носи творческа реализация на нейните мечти и визии на професионалната сцена, позволявайки й да зачене и инициира свой собствен начин на живот, „ личната религия “, която осветява пътя й към съдбата (NN) и в крайна сметка се обръща към преподаване на други чрез пример .

Юпитер на МС в Овен в намаляващ Секстил от 11-ти дом Слънце означава лекотата на постигане на много индивидуална и уникална житейска цел, докато вършите професионалната работа, откривате наново самоидентичността си и стигате до значителни

себереализация на снимачна площадка, която си върши работата; или на полева мисия на ООН.


ЕВОЛЮЦИОННА ДИНАМИКА

Точка на полярност на Плутон (PPP) – 9-ти дом Овен, NN – 5-ти провис и владетел Юпитер – 9-ти Овен

През по-голямата част от живота си в зряла възраст Джоли изграждаше индивидуална философия за това коя е тя като личност. Това е набор от вярвания, базирани на това, което тя знае за себе си на ниво черво, нещо, което се чувства вярно за нея. Всяка една роля, която изигра на сцената, я доближаваше до автентичното самоопределяне на нейната растяща личност .

Анджелина е родена в семейството на актьори, живеещи с изкуство.

„Имаме изкуство около къщата, имаме книги, ходим на пиеси, говорим. Нашият фокус е изкуството и рисуването, обличането и пеенето. Това е, което обичаме. Така че мисля, че можете да видите как художниците по някакъв начин възпитават други артисти.”

Винаги умна и артикулирана, Джоли беше завършила гимназия година и половина по-рано, което я освободи да следва всеки професионален път, който избере. Анджелина знаеше, че обича да изразява себе си творчески, но не знаеше какъв кариерен път ще поеме; в различно време си представяше, че е писател или художник. Въпреки нейното „актриско наследство“, тя беше много загрижена, че пътят, който поема, е истинско призвание (управител на NN на MC). Вътрешно, с върха на 2 -ри дом в Лъв, съществената необходимост е да бъдеш в центъра на вниманието и да се представяш. И накрая, майка й е тази, която е повлияла на Анджелина да го опита на сцената (Луна на PPP) и оттогава тя не се отказва.Причината за тази любов към актьорството не е толкова статут на знаменитост или известност – ето как Душата постепенно напасва егоцентричната си структура към еволюционното намерение, което е било заложено преди много животи, пускайки все по-големи и по-големи концентрични кръгове (Плутон във Везни в 3-ти дом) на нейната личност. С Юпитер на MC, намирайки се в точно последната четвърт квадрат на Сатурн, тя работи усилено, а не капризна примадона, винаги точна и навреме, събрана и обоснована на снимачна площадка – подарък за всеки режисьор. Става дума за това да направи това, което трябва да се направи, и тя е ангажирана в търсене на душата, за да намери истинското си аз, и това е, което я движи през цялата й кариера на актриса. Слънцето в намаляващ полумесец Сатурн е настроено към бъдещето творчество.„Татко се притесняваше, че го правя само защото съм израснал с това и мислеше, че ще бъде лесно. Той знаеше, че това е определен вид живот и се надяваше, че имам всичко необходимо, за да го направя. Той искаше да се боря и да го докажа за себе си."


Тя издълба уникалната си идентичност, търсейки коя е като човек (Луна и Марс в конюнктура с ПЧП) и макар да беше силно фокусирана върху това, тя създаде магнитен вихър, привличайки другите към нея, като никой друг личност . Този вихър се оказа толкова въздействащ, че пластичните хирурзи отчитат - нейните устни, брадичка, очи, бузи, нос, дори челото са най-често търсените от пациентите. Как го прави Джоли, като е обективирана не само от мъжете, но и от жените? Ако има меч Excalibur за кралици , бих казал, че Angel-in-A го е намерила в своя NN в 5H Sag с Юпитер на MC – тя се чувства като кралица и се държи като кралица и учи другите как да бъдат автентично величествени. Голямо е, всъщност е по-голямо от живота! С Юпитер на MC, грубо противопоставен на Плутон – това е най-големият пух във Вселената! Това е напомпан обществен имидж и културен идол; по-голяма от живота личност и световна знаменитост. Така я познава светът (Юпитер в съвпад с MC). По този начин тя познава себе си (Луна конюп. Юпитер). И има желание да стане още по-голям (Марс в 9H на PPP).

Когато Анджелина е натрупала достатъчно трафик по магистралата на живота (и какъв див живот беше, с бурни емоции и „безумни“ избори) и е имала достатъчно пряк опит под колана си, и тя знае за себе си достатъчно, за да започне да формира това звезден прах в определена форма, след като получи световно признание, Анджелина интуитивно осъзна едно просто нещо – тя просто иска да бъде свободен посланик на социална справедливост и добра воля, независими от трети страни и напълно свободни от ограниченията на света. Тя искаше да блесне и да вдъхнови милиони да търсят истинската си индивидуалност, както правеше в живота си, като ги насърчаваше да се идентифицират с нещо ярко и обещаващо. Този начин на живот се превръща в неин професионален път (Юпитер conj. MC). Работейки от името на UNHRC, тя прие много лично бедната съдба на бежанците по целия свят и беше много категорична за тяхната вътрешна криза на идентичността във всяко общество (Хирон в 10-ти Овен), пълна липса на свобода и много несправедливости от света. Отначало може да изглежда странно защо тя ще пожертва брилянтната си актриса в праймтайм, за да отиде в „копани дупки“ на света за мисионерска работа, но кризата на съзнанието в цикъла на естествения растеж не го остави (Юпитер, последната четвърт квадрат на Сатурн ). Сигурно е нещо повече от знаменитост, се казва и тя отива в Сиера Леоне, Танзания и Камбоджа, посещавайки бежански лагери по целия свят. По -късно тя изрази шока си от това, на което беше свидетел. Сигурно е по -добре от това - съвестта й каза и тя последва обаждането с мисията на ВКБООН.

Личната философия отразява всичко в живота й-от информиран избор, успокояване на ума, контролиране на емоциите, докато ги изразява свободно (лунна връзка в PPP в Овен е владетел на Сатурн), изкуство на „познаване на себе си“ (представа за себе си, желания и избор ), не твърде узряло - твърде гнило професионално израстване, постигащо правилен баланс между професионалния и личния живот (Луна, Марс и управител на NN в пълна фаза). И тази философия трябва да се рекламира в световен мащаб, за да могат хората да се учат от нея чрез пример (но не лично от нея, със Sun, SN и владетел на SN в 11-ти).

Дори някои от най-интимните й медицински досиета бяха изложени на обществеността като пример за личен избор, който тя направи, който може да послужи на много жени в подобна ситуация ( мастектомия ). Тази философия се излъчва надлъж и нашир чрез филми, като пример за подражание за милиони нейни фенове. Тя трябваше да стане социално ангажиран гражданин на света, добросърдечен културен бунтовник, който носи справедливост на цели общности в страни от третия свят.

„Обичам уникалността и хората, които притежават тяхната уникалност. Стана ми по -удобно това, което съм, но това няма нищо общо с харесването на начина, по който изглеждам. Искам да кажа, виждам как изглеждам и харесвам това, което виждам. Мога да ви кажа това обаче: радвам се, че остарявам. Очаквам с нетърпение живота да ме засегне "

Ако бях неин консултант, бих препоръчал на Анджелина да се придържа към това твърдение с течение на времето и да продължи да се наслаждава, дори когато красотата изчезне, когато остарее, без да прибягва до пластична хирургия, за да задържи избледняващия добър външен вид. Нещо повече, виждайки признаците на преход към 3rd Individuated, бих й препоръчал да търси богинята в вътре , вместо да намира обожанието на идола в очите на мнозина.

Също така бих казал, че от гледна точка на взаимоотношенията (душа Везни) тя би могла да намери „истинска сродна душа“, ако включи интуицията си какъв мъж желае във въображението си, и в същото време няма да изгради бетон очаквания на първо място. Истинският избор може да я изненада, тъй като може да е обикновен простосмъртен, а не знаменитост, дори чужденец, с когото просто се чувства страхотно. Единственият показател за правилния избор е желанието й да остане с него през цялото време (дори без да знае защо).


Заземена от 6 деца като котва, тя вече можеше да се носи в пространството като балон за парти, лека, искрящо-цветна и горда със себе си, с милиони по целия свят, които гледат нагоре към нея, без да се страхува, че ще бъде издухан от живота. Второто индивидуално ниво е постигнато, времето е за поставяне на нови цели.


Резюме на еволюционната динамика

Еволюционното намерение е в основаването на лична философия, която ще отразява индивидуалното себеизразяване и творческата самоактуализация. Това би било улеснено чрез намиране на истинския професионален път, който ще помогне да се открие и отприщи автентичният образ на себе си, като се превърне в публичен образ, за ​​да се вдъхновяват и следват хората. Обществената личност, по-голяма от живота, учи хората да откриват своята автентичност с личен пример. Нейната статуя илюстрира свободата да вярваш в себе си (Юпитер, владетел на NN на MC в Овен, близо до Луна и Марс conj. PPP) и нейното мото за насърчаване на другите може да бъде:

ако наистина имаш своя път, кой може да те нападне?


www.soulfulpluto.net

Няма коментари:

Публикуване на коментар