вторник, 2 януари 2024 г.

Вселената слуша. Как да поръчвам ефективно? Спести си тези грешки!

 


Поръчки до Вселената

Преди години, когато научих, че Вселената изпълнява нашите поръчки, слушайки мислите ни (желания, убеждения, настроения, емоции) или по-точно вибрациите ни и започнах незабавно практикуване. Минах през „вижън борд“ – колаж от снимки, които ми харесват и наподобяват желаното, минах през списъци с желания, после ги правех още по-детайлни и подробни. Фокусирах се върху тях, мечтаех, медитирах, прекарвах време в това. Доразвивах ги всеки ден. И работи. Наистина работи. Само че…

Вселената и Законът за привличането

Все имаше някаква грешка

Вселената лови вибрации!

Грешка 1: Напиши и забрави

Когато желаем нещо, особено, ако силно го желаем, болезнено го желаем, както сами усещате, има напрежение. Напрежение и съмнение:

Ще стане ли? Ама кога ще стане? Как ще стане? Дали го заслужавам?

И всякакви мисли от типа, които дори не осъзнаваме, че стоят в главите ни. Те, обаче, определят нашето вибрационно ниво и съответно се свързват с полето във Вселената, което е на същата честота. Това не е полето, в което съществува реализирано нашето желание. Това е полето, където то не може да се случи. И ние си стоим в него. Подобно привлича подобно. Затова:

Пожелай, напиши и забрави!

Научих го от личен опит и започнах така да правя и работи. Наистина работи. След време откривах зарязаните списъци с поръчки и като ги преглеждах, виждах, че почти всичко съм получила.

Ама как? И точно същото ли, което съм пожелала?

Не съвсем.

Вселената знае по-добре от теб

Грешка 2: Зарежи детайлите

В началото си мислех и навярно някъде съм и прочела, че трябва много детайлно и много подробно да опишем на Вселената какво точно искаме. И пишех ли пишех, мислех ли мислех. Но установих, че:

Колкото повече детайли давах, толкова повече пропусках нещо да опиша.

И тя ми доставяше нещо, което е почти това, но с някакъв много неочакван „бъг“. Аз доуточнявам, тя ми праща и пак нещо не беше ОК. Стана като порочен кръг. Аз обаче не спирах и нареждах едни безкрайни изречения, докато един ден ми омръзна да се състезавам с идеите на ума си. Реших, че много просто ще го карам:

Поръчвам си най-доброто за мен.

Най-добрият избор за теб

Най-добрият мъж за мен. Най-добрата работа за мен. Най-добрият дом за мен. Най-добрата почивка за мен. Най-доброто предложение за мен. И т.н. и оставих Вселената да реши какво значи това. Освободих себе си от отговорност или по-скоро, споделих отговорността си със Създателя. Нали сме творящи заедно?

Вселената ми даде най-доброто

Това, което се случи, бе чудесно и си има обяснението:

Когато поръчваме с детайли, ние ограничаваме от една страна, възможните варианти за нас. Умът ни е многократно по-ограничен от всичко, което е възможно.

Той не може да си помисли немислимото, но „немислимото“ може да съществува някъде.

От друга страна, колкото и детайли да даваме, винаги с тях поръчваме и нещо, което не ни харесва и не сме предвидили. В нашите мисли (а желанията са мисли) има много скрити страни. Живеем с убеждения, които окомплектоват нещата по начин, който не ни харесва, когато ги получим материално. Давам ви пример:

Здраве за ума ни

Ако си поръчваш богат и красив партньор, но си с убеждението, че „богатите са крадци“, а „красавците са неверници“…и хоп – уж, красив и богат, ама „подсъдим с няколко любовници“. Посмяхте ли се? Е, точно така работи. И понеже, не всичко знаем за лимитиращите си вярвания, по-добре е да се доверим на нещо, което ни вижда по-добре – нас и нашите копнежи и нужди – Вселената.

Вселената изпълнява, но ти поръчваш – как?

Помните ли като ви казах, че като не се занимаваме с детайлите, позволяваме неограничените възможности, избягваме риска да си поръчаме нещо ненужно и си споделяме отговорността – нали сме сътворци? A как?

Вселената ще изпълни, но как да чуе поръчката ни?

Защото ние не знаем всичко за поръчваното, не познаваме добре себе си, но знаем много добре как искаме да се почувстваме от това – връзка, партньор, работа, дом, здраве, външен вид. Поръчайте отворени с „най-доброто за мен“ и се фокусирайте върху резултата от имането му – как се чувствате.

Ние желаем нещо, каквото и да е то, заради начина, по който вярваме, че ще се чувстваме, когато то присъства в живота ни.

И така, поръчай „Най-доброто…за мен“ и се потопи в чувството, че вече го имаш. Опознай това усещане. Това е мига, в който пращаш пощата.

Защо са важни твоите вибрации

Засилване на сигнала

Когато знаеш какво е чувството да имаш желаното и вече си започнал подаването на поръчката, е време да ускорим процеса на доставка. Защо да чакаме?

Колкото по-често се чувстваш по този начин, толкова по-бързо ще се материализира желанието ти.

Преди ви казах да „напишете и забравите“, а сега ви карам да повтаряте? Не е ли противоречие? Не е. Има голяма разлика:

Важно е да предизвикваме и извикваме това чувство на радост и удовлетворение, поради навика да живеем в тази вибрация, в полето на мечтаната реалност.

Факт е, че повечето време в живота си прекарваме в грижи, вместо безгрижие; в стрес, вместо в релакс; в притеснение, вместо в радост. Енергийно сме се превърнали в по-съвместими с живота, който е в по-ниски вибрации. Висотата е изключение, нали?

Високи ли са твоите вибрации

Затова ти препоръчвам да предизвикваш по-често това чувство, но не като настояваш за сбъдване на желанието ти, а поради други малки, но истински причини.

Фокусирай се върху реални неща, хора, събития от видимия свят за теб, които те карат да усещаш радост, удоволствие, любов.

Свиквайте с вибрациите! Така се придвижвате честотно в полето на вашето желание.

Доставка за теб

Грешка 3: Не разпознаваме поръчаното

„Не се става. Не работи. Вселената не ме чува.“

Въпросът е дали наистина не получаваме поръчката си или не разпознаваме, че това сме поръчали и то е вече пред нас?

Следващото важно нещо е да разпознаете, когато Вселената ви доставя. Понеже няма конкретика, детайли и описание, може да е трудно да се сетите, че това е поръчката ви.

Следвайте чувството. Там са отговорите.

С това чувство сте поръчали – т.е. дали сте този адрес за доставка. Когато разпознаете в себе си същото чувство, огледайте се за пожеланото от вас. Спомнете си какво казахте: „Най-доброто за мен…“

Ако се чувствате приятно, леко, уютно, ако усещате път напред, без напрежение, ако нещата се случват лесно, много вероятно е пратката да е дошла. Може да останете изненадани от някои подробности, може да не сте ги очаквали, може да ви тласкат към промяна в досегашния ви живот, но това значи ли, че не е „най-доброто за вас“?

Поръчайте, очаквайте и отворете вратата си за него.

Вселената обича „вълшебни думички“

Грешка 4: Не забравяй да благодариш

Благодарете и поръчайте още! Безплатно е.

Абсолютно всичко, което ми се е случило в живота и си го харесвам, е сбъднато мое желание. Абсолютно всичко, което ми се е случило и не ми харесва, ме е придвижило към сбъдването на това желание. Всичко е добро и е за мое добро. Всеки миг благодаря и искам още. И ти го заслужаваш. И ти го можеш. Вселената не откликва на специални хора и специални желания. Няма такъв филм!

Просто искай и благодари, когато го получиш!

Калина Стефанова

Няма коментари:

Публикуване на коментар