Одри Хепбърн беше върховната холивудска икона, но зад перфектната си усмивка тя беше невероятно несигурна и живееше тъжен и самотен живот. Днес ще се запознаем отблизо със зашеметяващата звезда, която олицетворява грация, изтънченост и елегантност. Ще започнем с нейната история на произход и травматично детство, израснало в Холандия, и ще проследим ранната й кариера и издигането й до звезда. По пътя ще научим всичко за нейния скандален живот.
Родена е звезда
Одри Хепбърн е родена като Одри Катлийн Ръстън на 4 май 1929 г. в Брюксел, Белгия. Тя е родена в аристократично семейство; майка й е баронеса Ела ван Хемстра Ръстън-Хепбърн, а баща й е Джоузеф Виктор Антъни Ръстън. Семейството нарече младата Одри с нейния прякор Адриантже.
През 1935 г., когато Одри е на шест години, баща й изоставя семейството. Той скочи на лодка и изчезна от живота им. Неговото предателство промени живота й и оформи нейната личност.
Травма от детството
В едно от последните си интервюта Хепбърн разкри пред списание Life колко опустошителен е бил разводът на родителите й. „Напускането на баща ми беше първият голям удар, който имах като дете; това беше травма, която остави много голяма следа в мен; остави ме несигурен за цял живот.
Тя продължи: „Той изчезна един ден. Майка му обясни, че той е заминал на пътешествие и няма да се върне. Майка не спираше да плаче, просто щях да се опитвам да бъда с нея, но като дете не можеш да разбереш напълно.
История на произхода
Години по-късно Одри описва изоставянето на семейството от баща си като „най-травматичното събитие в живота ми“. Тя често говореше за опустошителните последици от изоставянето, защото смяташе, че „децата се нуждаят от двама родители“.
Ела се грижеше за Одри, но като продукт на холандското благородство, тя беше старомодна, емоционално дистанцирана и студена. „Боготворях баща си и ми липсваше ужасно от деня, в който изчезна. … Майка ми много ме обичаше, но не винаги успяваше да го покаже.“
Да останем в безопасност
Одри е израснала в Белгия, Холандия и Англия. Когато е на седем години, майка й я изпраща в интернат в Кент, Англия, между 1936 и 1939 г. През 1939 г. тя и майка й се връщат в Холандия, защото Ела вярва, че там ще бъдат по-сигурни.
Ела и Джоузеф бяха събрали пари за британската дясна партия, а Джоузеф по-късно беше затворен като враг на Обединеното кралство. Когато Одри стана известна, нейният PR екип работи усилено, за да запази тази страна от семейната история скрита.
Да живее съпротивата
Въпреки това през 1940 г. приятели, семейство и хора, близки до Одри, започнаха да изчезват. По време на интервюта с биографката Даяна Мейчик тя по-късно се оплаква: „Защо бях пощадена, когато толкова много други не бяха? Питах се отново и отново.”
Одри не споделяше същите възгледи като родителите си. Всъщност авторът Робърт Матцен вярва, че тя се е присъединила към Холандската съпротива. Според книгата на Matzen, Dutch Girl , д-р Хендрик Висер 'т Хоофт е наел младата танцьорка в съпротивата.
Тайният балет
Одри събираше пари за съпротивата, като изпълняваше тайно балет в подземни концерти зад заключени врати и затъмнени прозорци. Някои биографи казват, че тя е била доброволка като медицинска сестра, когато е била на 16 години и дори е носила послания на уязвими семейства.
Одри винаги оставаше скромна и мълчалива за ролята си в съпротивата. Но по-късно тя разкри: „Всяка лоялна холандска ученичка и момче направиха малко, за да помогнат. Мнозина бяха много по-смели от мен.”
Одри се разболява тежко
През 1944 г. Холандия преживя тежък глад. За да оцелее, семейството яде хляб от смлени луковици на лалета, но 16-годишната Одри се разболява тежко. Семейното богатство беше загубено, така че - в отчаяна нужда от помощ - Ела изпрати молещо писмо до офицер от британската армия и бивш любовник Мики Бърн.
Бърн изпраща на Ела стотици пакети със стоки, които тя продава на черния пазар. Това събра парите, необходими й за закупуване на лекарства, които спасиха живота на Одри.
След края на войната Одри се премества с майка си в Амстердам, където баронеса Ела претърпява повече срам, работейки като готвачка и икономка в богато семейство. Междувременно Одри започва балетно обучение при холандския балетен гуру Соня Гаскел и руския учител Олга Тарасова.
Одри за първи път попада на сребърен екран, играейки стюардеса на холандски в „Седем урока“ (1948). По-късно същата година тя се премества в Лондон, след като приема балетна стипендия в прочутото студио Ballet Rambert. Работила е на непълен работен ден като модел и е изхвърлила „Ръстън“ от двуцевното си фамилно име.
Докато Одри се издигаше в кариерата си, тя страдаше от сериозни проблеми с изоставянето. Около 1950 г. тя открива баща си чрез Червения кръст и го посещава в Ирландия. Но Джоузеф беше също толкова емоционално отдалечен и преживяването я остави горчиво и наранено.
По-късно тя призна: „Ако можех просто да го виждам редовно, щях да почувствам, че ме обича и щях да имам баща… Ставаш много несигурен в обичта и ужасно благодарен за нея и имаш огромно желание да дадеш то."
Моята прекрасна лейди
Дебютът на Одри в Уест Енд като певица се състоя в мюзикъла High Button Shoes на Лондонския хиподрум. Малко като бъдещия си герой, Елайза Дулитъл от My Fair Lady , тя взе уроци по красноречие, където английският актьор сър Феликс Ейлмър помогна за развитието на отличителния й глас. В рамките на две години тя получава роли в One Wild Oat и Laughter in Paradise.
След това тя получава трета роля в главната роля, след Алек Гинес и Сид Джеймс, в успешната криминална комедия на Ealing, The Lavender Hill Mob.
Монте Карло Бейби
Одри пътува до Монако, за да заснеме Monte Carlo Baby и пише на Феликс Ейлмър: „Ще повярваш ли? В Монте Карло работя върху френска картина. Мястото е райско и това е най-хубавото нещо, което някога ми се е случвало.”
По чисто съвпадение френската писателка Колет отсяда в същия хотел и избира Хепбърн за главната роля в пиесата на своя роман Джиджи . Въпреки това, докато Одри е танцувала на сцената, тя никога не е действала на сцената. Когато пристигна за репетициите на Джиджи , тя се нуждаеше от частен треньор.
По времето, когато Джиджи дебютира в театър „Фултън“ в Пенсилвания през ноември 1951 г., цялото това частно обучение се е изплатило и Одри го изхвърля от парка. New York Times написа: „Нейното качество е толкова печелившо и толкова правилно, че тя е успехът на вечерта.“
Мюзикълът продължи до май следващата година, преди да тръгне на турне в Съединените щати. По пътя Одри спечели Световната театрална награда. Докато беше в светлината на прожекторите, щастливецът, с когото излизаше, беше Джеймс Хенсън, английски милионер индустриалец.
Тя се запозна с красивия чаровник, когато за първи път се премести в Лондон и го нарече „любов от пръв поглед“. През 1952 г. Хепбърн и богатият, скоро бъдещ лорд Хансън се сгодяват. Те определиха дата за сватба и тя дори направи своя монтаж на своята 26-инчова талия, проектирана от Зоуи Фонтана. Тогава, съвсем внезапно, Одри отмени сватбата.
Тя знаеше, че бракът никога няма да успее поради изключително взискателните им кариери, които ги разделят. Хепбърн направи публично изявление за решението си: „Когато се омъжа, искам да бъда наистина омъжена“. Одри нямаше нужда от меден месец; тя имаше нужда от почивка... в Рим.
В рамките на три години след като се премести от Холандия в Лондон и без предишен актьорски опит, Одри Хепбърн внезапно стана звезда, удивяваща американската публика. Разбира се, Холивуд бързо забеляза красивата, талантлива млада звезда и я избра заедно с Грегъри Пек във възхитителния романс от 1953 г. „ Римска ваканция“.
Тя прочуто изигра европейска принцеса, която бяга от обкръжението си и се събира с американски репортер за дива вечер. Но Одри Хепбърн почти не получи ролята.
Тя почти се изгуби на Римската ваканция
Продуцентите на филма първоначално искаха Елизабет Тейлър за ролята. Но когато научиха, че Лиз е недостъпна, те се обърнаха към втория си избор. Режисьорът Уилям Уайлър написа: „В момента не мога да кажа дали ще използваме мис Хепбърн в „ Римска ваканция “.
Въпреки това, когато Уайлър видя екранния тест на Одри, той беше толкова впечатлен, че я избра. По-късно той призна: „Тя имаше всичко, което търсех - чар, невинност и талант. Тя също беше много забавна. Тя беше абсолютно очарователна и ние казахме: „Това е момичето!“
Златни ревюта
Писателят на „Ню Йорк Таймс“ А. Х. Уейлър изрази лирика: „Въпреки че не е съвсем новодошъл във филмите, Одри Хепбърн, британската актриса, която за първи път се снима като принцеса Ан, е стройна, елфийска красавица, последователно царствена и детска в нейната дълбока признателност към новооткритите прости удоволствия и любов.“
Рецензията му завърши: „Въпреки че тя смело се усмихва на признанието си за края на тази афера, тя остава жалко самотна фигура, изправена пред задушно бъдеще.“ Той не го знаеше, но можеше да говори за Одри.
През 1954 г. срамежливата бездомна актриса печели наградата на Академията за най-добра актриса като принцеса Ан в „ Римска ваканция“. Това щеше да бъде първият от петте Оскара, които щеше да спечели, но дълбоко в себе си Одри не беше сигурна дали е достойна за някакви статуетки или нечие одобрение.
Въпреки това тя бързо се превърна в една от най-желаните актриси в Холивуд. След нейния звезден ред Хепбърн можеше да избира следващата си роля, но точно когато стигна до върха на купчината, тя не осъзна, че следващата й филмова роля ще й донесе първия скандал.
В rom-com на Били Уайлдър от 1954 г. Sabrina тя играе жена, въвлечена в любовен триъгълник с двама братя, изиграни от Хъмфри Богарт и Уилям Холдън. Богарт беше кошмар и създаде това, което днес бихме нарекли токсична работна среда.
Нуждаейки се от защитник на проблемната снимачна площадка и често плачейки, защото чувстваше, че не може да оправдае очакванията, Одри започна тайна връзка с Бил Холдън. Срещнаха се в съблекалнята й и намериха далечни места за вечеря, пикник, танци и целувки на свещи.
Докато Бил беше с 11 години по-възрастен от нея, Одри каза, че той е „най-красивият мъж, когото е срещала“ и го нарече своя ангел-пазител. Те започнаха тайна любовна афера и Холдън призна: „Одри беше любовта на живота ми.“
Холдън си призна. „Понякога през нощта вземах преносим грамофон и тръгвахме към провинцията до малка поляна, която бяхме намерили. Пуснахме балетна музика. Някои от най-вълшебните ни моменти бяха там. Въпреки че бяха много влюбени, имаше един малък проблем… Холдън вече беше женен.
Уилям Холдън имаше деца със съпругата си филипинско-американска актриса Ардис, известна още като Бренда. Но зад златния си изцяло американски съпруг и имидж на баща той беше известен женкар. Одри знаеше репутацията му, че постелят с главните му дами, преди да се промъкне у дома при дългострадалната си съпруга.
Одри помоли Бил да се разведе с Бренда и той каза, че ще го направи. Той помоли Одри да се омъжи за него и тя прие светкавично. За втори път Хепбърн е сгодена за брак. Срещата им продължи през Сабрина , но Бил криеше мрачна тайна.
Spanner в работата
Одри винаги е искала да бъде майка. Тя каза на Бил, че иска три или четири деца и ще се оттегли от екрана, за да ги отгледа. Бил винаги се съгласяваше, но дали симулираше бъдещето? Тогава, един ден, докато тя измисляше имена на бебета, Бил разкри огромната си тайна - не можеше да има повече деца.
По-късно Холдън си спомня как Одри стои и го гледа като наранено, объркано дете. Той обясни, че е имал необратима операция по молба на Бренда. Това беше прекъсване на сделката. Одри беше с разбито сърце и затова скъса с него.
Бил Холдън беше съсипан, когато Хепбърн го напусна, но отказа да продължи напред. Той вече имаше нездравословна връзка с напитките за възрастни, за което колегата му от Сабрина Богарт го увещаваше, когато забрави репликите си. Холдън скоро изпадна в саморазрушителна спирала.
Разстроеният Бил по-късно призна: „Тръгнах по света с идеята да [бъда с] жена във всяка страна, която посетех. Планът ми успя, макар и понякога с трудности. Надяваше се Одри да забележи измъченото му поведение и да го вземе обратно в любящите си обятия. Не проработи.
След като се отнесе към Бил като към нацупено дете, Одри присъства на коктейл в Лондон, организиран от Грегъри Пек. Колегата й от „Римска ваканция“ я запознава с колегата си актьор Мел Ферер. Той беше два пъти разведен баща на четири деца, който беше с 12 години по-възрастен от нея, но въпреки това двамата се сдобриха.
Не след дълго те си сътрудничат в средновековната пиеса Ondine , където Одри играе водна нимфа. Тя и Мел започнаха да се ухажват и скоро се сгодиха за брак. Но последствията от забежката на Одри с Холдън все още не бяха приключили.
Ръководителите на Paramount Studios се притесняваха, че новините за аферата на Хепбърн и Холдън ще опетнят имиджа на последния им филм. Отчаяни да не оставят Сабрина опетнена от скандал, те направиха всичко, за да защитят инвестицията си от 2,2 милиона долара. Това са около 24 милиона долара в днешни пари.
Когато шефовете на студиото откриха, че Хепбърн и Ферер са сгодени, това беше като дар от боговете. Те настояха новосгодената двойка да обяви радостната си новина по време на парти… в къщата на Уилям Холдън!
Отдаден последовател на модата
Връзката й с Уилям Холдън не беше единственото нещо, което подпали сърцето на Одри, снимайки Сабрина . Френската модна икона Hubert de Givenchy, който основава House of Givenchy само две години по-рано през 1952 г., е нает да създаде гардероба за Sabrina . Одри и Хюбърт създадоха приятелство за цял живот и трябва да благодарим на него, че започна любовната афера на Одри с модата.
Комбинирайки късата си коса, бадемовидни очи, заразителен смях, маниери, елфийска физиономия и външен вид „gamine“ с изящните, изискани костюми във френски шик на Givenchy, Одри бързо се превърна в модна икона.
Война и мир
През 1954 г. английският моден фотограф Сесил Бийтън пише, че Хепбърн е „публичното въплъщение на нашия нов женствен идеал“ в списание Vogue . През септември Одри се жени за Мел Ферер в Бюргенщок, Швейцария, докато се подготвят да участват заедно във „ Война и мир“ (1956).
Някои казват, че Мел Ферер е бил рикошет след Уилям Холдън. Модни списания, вестници и клюкарски колони настояваха, че бракът им няма да издържи, но Хепбърн твърди, че тя и Ферер са щастливи заедно. Запознати обаче заподозряха друго.
През 1957 г., малко след като участва във „ Война и мир“ със съпруга си, Хепбърн играе ролята на сестра Люк в „ Историята на монахинята“ . По време на снимките Хепбърн става много близка със сценариста на филма Робърт Андерсън и се твърди, че двамата са имали тайна любовна афера.
Според Едуард З. Епщайн, автор на биографията от 2015 г. Одри и Бил , Хепбърн се е заела с връзката, защото е чула слухове за изневерите на съпруга си, докато той е бил далеч.
Бременност
Одри настояваше, че още от дете тя щеше да порасне и да „има много бебета“, заради които ще „отиде на Луната“. Но трагично, в края на 50-те години на миналия век тя губи две бременности. Първият беше след падане от кон и счупване на гърба, заснемайки уестърна Unforgiven в Мексико.
Загубата на второто й бебе, когато беше бременна в шестия месец, беше още по-травмираща. И така, когато забременя за трети път, Одри спря да работи за една година. През юни 1960 г. тя и Мел имат син, Шон Хепбърн Ферер, в Люцерн, Швейцария.
Свенгали
Докато Одри посвети живота си на сина си, тя призна, че съпругът й контролира и има лош характер. Други наричат Ферер нейният „свенгали“. Бил Холдън каза: „Мисля, че Одри позволява на Мел да мисли, че й влияе“, докато актьорът Алфред Лънт каза: „Ферер използва влюбването на Одри в него, за да я управлява с железен юмрук.“
Години по-късно Шон Хепбърн Ферер каза: „Баща ми беше труден и взискателен човек. Тя търсеше бащинска фигура и те бяха щастливи и живяха живота на Райли през първото десетилетие.
Икона на стил
Въпреки че беше модна икона в предишните си филми, ролята на Холи Голайтли в „ Закуска в Тифани“ превърна Одри Хепбърн в световна икона на стил. Докато Мерилин Монро беше друга еднакво обожавана жена, двете не биха могли да бъдат по-различни на екрана. Мерилин беше чувствена, наесна руса бомба, докато Хепбърн беше срамежлива, нервна, копнежна и скромна.
Извън екрана и зад усмивките, бижутата и упражненията за връзки с обществеността и двете жени бяха горещи бъркотии, белязани от предателствата на баща си, изоставянето, несигурността, лошите романи и личните загуби.
Последен удар в любовта
Бил Холдън държеше свещ за Одри години наред и се надяваше тя да се върне при него. Най-накрая той получи шанса си през 1962 г., когато бяха избрани заедно в rom-com, наречен Paris When it Sizzles . Сърцето на Одри беше разбито, когато видя бившия си мъж толкова опустошен от пороците си.
Холдън беше само на 44, но изглеждаше стар, изтощен и имаше червен нос. Въпреки това, след целувки в любовните им сцени, Бил се убеди, че все още има последен шанс да я спечели отново. И така, той излезе с хитър, Шекспиров план.
Каква светлина се пробива през ондър прозорец?
Представяйки си, че е малко като Ромео, една вечер, по-лошият Холдън се покатери на дърво пред прозореца на съблекалнята на Одри. Когато тя се наведе през прозореца, за да проучи шума, Холдън се наведе далеч от дървото, за да я целуне. "Бил, спри това!" — извика Одри.
В този момент Бил падна от дървото, наранявайки се тежко. Знаеше, че се е провалил с единствената жена, която някога е обичал истински. Филмът беше провал и двамата никога повече не играха заедно.
Г-н Хепбърн
Закуската в Тифани беше огромен хит, но Мел Ферер мразеше да бъде г-н Хепбърн. Майката на Одри никога не се разбираше с Мел, което предизвика търкания. Баронесата го нарече „престъпник с жабешко лице и хилави крака“, добавяйки: „Вярвам, че Одри доста се разболява от невротичната му страна!“
Ела беше права. Одри все повече се разочарова от брака си, който беше непоправимо повреден от многото изневери на Ферер. Отново беше време да даде на Мел доза от собственото му лекарство.
Две за пътя
През 1966 г. Одри прави Two for the Road с Албърт Фини. Филмът разказва историята на семейна двойка, която разсъждава върху своята 12-годишна връзка, докато пътува от Англия до Френската Ривиера.
Сюжетът и времето далече дадоха на Одри време да обмисли собствения си 12-годишен брак. Въпреки репутацията на Албърт Фини, че спи с колегите си, Одри се влюби в младата й млада английска звезда и двамата имаха връзка. През 1967 г. Хепбърн напуска актьорството, за да отгледа сина си Шон.
Одри се развежда с Мел Ферер
На следващата година Одри се разведе с Мел и обясни: „Опитвах и опитвах. Знаех колко трудно трябва да бъде да се ожениш за световна знаменитост... на второ място на екрана и в реалния живот.“
Синът им, Шон, винаги е чувствал, че ще се разделят, „Родителите ми никога не са се карали пред мен. … Но от доста ранна възраст осъзнавах, че нещо не е съвсем наред, че нещо между тях не върви съвсем.“ По-късно Шон разкри, че баща му „прекарва остатъка от живота си, съжалявайки, че е загубил тази връзка“.
Римски меден месец
Ако Мел Ферер беше любовен плъх, нещата за Одри щяха да се влошат. Много по-зле. През 1968 г. тя се запознава с аристократичния италиански психиатър Андреа Доти по време на круиз по Средиземно море. Така и не научила урока си, Одри се влюбила до уши в красивия невролог. Хепбърн и Доти се женят през януари 1969 г.
Тя копнееше за повече деца и вярваше, че Андреа Доти ще бъде любящ и нежен баща. Най-накрая мечтата на Одри се сбъдна, когато тя роди второ дете. Синът им Лука Андреа Доти е роден през февруари 1970 г.
Италианска домакиня
Двойката живееше в Рим и според списание People Андреа очакваше Одри да остане вкъщи като традиционна италианска домакиня, почтена към съпруга си и отдадена на дома и децата им. Въпреки това, докато Одри оставаше вкъщи със синовете си, Андреа редовно ходеше на клубове в Рим.
За съжаление, тя губи друга бременност през 1974 г. и изпада в меланхолия и отчаяние. Докато Zsa Zsa Gabor каза известното: „Искам да бъда сам“, разбираемо е защо разстроената Хепбърн перифразира: „Не искам да бъда сам, искам да бъда оставен сам“.
Полупенсиониране
Одри се пенсионира, за да се грижи за Шон и Лука. В резултат на това тя прави само два филма през 70-те и 80-те години на миналия век и става по-изолирана и депресирана у дома в Рим. През 70-те години тя и съпругът й са били неверни.
Отчаяно самотна и нуждаеща се от любов, възхищение и одобрение, Одри започва афера с омъжения актьор Бен Газара по време на снимките на Bloodline през 1979 г. Тя знаеше, че съпругът й също изневерява, но нямаше представа колко лоши са нещата всъщност.
Подозрителни умове
Хепбърн имаше своите подозрения относно извънбрачните връзки на съпруга си, но най-лошите й страхове се сбъднаха, когато прислужницата им разкри, че Доти често връща млади жени в дома им, докато Одри отсъства.
Британската режисьорка Хелена Коан, която режисира силно препоръчвания документален филм за 2020 г., Одри , разкри: „Вторият й съпруг е бил сниман с 200 различни жени, с които е имал афери, той е бил безумно прелюбодеен.“ Бракът в крайна сметка се разпада през 1980 г. и те се развеждат през 1982 г.
Одри най-накрая намира любовта
През 1980 г. приятел запознава Хепбърн с холандския актьор Робърт Волдерс. Съпругата му, британската актриса Мерл Оберон, почина миналата година и той и Одри установиха любяща и уважителна връзка.
До края на десетилетието тя нарече времето, прекарано с Уолдърс, най-щастливите години от живота си. На въпрос защо никога не са се оженили, Уолдърс каза: „Чувствах, че тя имаше два нещастни брака; беше прекрасно, както беше.” Най-накрая Одри Хепбърн намери истинската любов. Но животът й беше на път да стане още по-добър.
През 1988 г. УНИЦЕФ назначава Хепбърн за посланик на добра воля. След като международната помощ е помогнала през детството й, Одри иска да покаже своята благодарност, като я плати напред. Първата й мисия беше в Етиопия, което я остави с разбито сърце и желание да направи повече.
Най-накрая бе открила призванието си. Можеше да й отнеме до 60-годишна възраст, но сега тя знаеше целта си на планетата. Одри Хепбърн нямаше да се грижи само за собствените си деца; щеше да гледа всички деца на света.
През следващите няколко години нейната доброволческа дейност я отвежда в Турция, Южна и Латинска Америка, Бангладеш, Судан и Виетнам, за да помага.
Когато тя и Робърт бяха в Бангладеш, фотографът на ООН Джон Айзък каза: „Често децата имаха мухи навсякъде, но тя просто ги прегръщаше. Никога не бях виждал това. Други хора имаха известна доза колебание, но тя просто ги грабваше. Децата просто се приближаваха да я хванат за ръката, да я докосват - тя беше като Пъстра гайдарка.
През 1992 г. Хепбърн е наградена с Президентския медал на свободата за работата си като посланик на добра воля на УНИЦЕФ. При завръщането си от Сомалия в Швейцария в края на септември 1992 г. тя получава болки в корема. Това беше най-лошата новина, която можете да си представите.
След като премина лечение в Америка, Хепбърн се върна у дома в Швейцария, за да отпразнува последната си Коледа. След като празнува със семейството си, тя каза: „Това беше най-красивата Коледа, която някога съм имала.“ Вечерта на 20 януари 1993 г. Одри Хепбърн почина мирно в съня си у дома.
Желание да бъдеш обичан
Одри Хепбърн беше една от най-известните, красиви и успешни актриси на всички времена, но тя никога не преодоля дълбоката си несигурност. Нейните дълбоки тревоги относно външния й вид, липсата на увереност и притесненията около очакванията и таланта последваха от момента, в който баща й си отиде.
Внучката на Хепбърн Ема Ферер, която се роди една година след като баба й почина, призна: „Най-добре пазената тайна за Одри беше, че тя беше тъжна.“
СЪСТОяние на благодат
Одри никога не е спечелила одобрението на баща си. Но за наш късмет, дълбокото й желание да бъде обичана ни даде една от най-грациозните, забавни, емблематични актриси, които Холивуд някога е виждал. Тя взе своята детска болка и я превърна в изкуство и състрадание.
Дългогодишният приятел и композитор Майкъл Тилсън Томас предпочита да си спомня Одри така: „Тя имаше тази способност да накара всеки, който я срещне, да почувства, че тя наистина ги вижда и разпознава какво е специално в тях. В нея имаше състояние на благодат. Някой, който вижда най-доброто в дадена ситуация, вижда най-доброто в хората.
Няма коментари:
Публикуване на коментар