четвъртък, 20 юли 2023 г.

Нумерологични кодове на съдбата

 


Severina Love

Шуман е във висините, енергиите бушуват и това предизвиква процеси а те основно са свързани с ментала.
Ментални същности, които така са превзели менталите(умовете ), че хората не ги виждат, не ги усещат, не знаят че са там и се поддават на едно такова рутинно усещане, мисли, идеи и си мислят, че са техните. Трябва да се обърне сериозно внимание на мислите и сериозно да следим, това което минава през нас. Като усещания е едно, но като идеи и мисли е друго.
Понякога мислите до такава степен ти казват, че усещаш нещо, че ти започваш да вярваш, че това са истинските ти усещания, а те са на база на тези мисли и на тези мисъл-форми, които идват всъщност от менталните същности, които обсебват. А те обсебват, когато ние допуснем през слабостите си те да навлязат. Да речем случи се нещо с детето, нас ни е хванало страх, почнем да си мислим негативности и те нахлуват. Случи се нещо в работата, нас ни е страх и те нахлуват. Случи се нещо със здравето ни, нас ни е страх и те нахлуват. Нахлуват и започват да ни манипулират. В началото е малко, обаче неусетно някак си се връщаме към някои стари да речем навици и да мислим и да действаме по някои начини, които ни отдалечават от високите вибрации и от осъзнатостта и ни приближават повече до ниските астрали и до тия същности, които се мъчат всячески да ни превземат и да ни внушават, че това сме ние, че това са нашите мисли, че това са нашите чувства. Тука единственото решение е наблюдение, самонаблюдение: Какво мисля? Какво чувствам? Откъде идва? Откъде е дошло? Мое ли е? Благородно ли е? Добродетелно ли е?
И ако не е, то да се опитаме да го заместим с добродетел.
Да речем: Оле страх ме е сага кръвното ми да не е високо, да не ми стане нещо… Какво ще ми стане ? И си казваш:
Добре , дори да ми е високо кръвното, трябва ли да ме е страх? Трябва ли да влизам в паники? Не!
Наблюдаваш мислите си и си казваш: откъде идват тези мисли, които ми всяват страх? Не идват от светлото. Щом не идват от светлото, с какво да ги заместим? С молитва ! Отче, моля те спаси ме, дори и кръвното ми да е, каквото и да ми е, предавам го в твоите ръце! Каквото си ми отредил, каквото си решил, това е! И безусловно се оставям на Отца и на светлите сили. И така да трансформираме и да променяме и да улавяме всяко едно нещо, което ни саботира, но ние дотолкова сме му свикнали, че си мислим, че е част от нас.
Сверявайте дали мислите са благотворни, дали са добротворни или са свързани със страхове, със напрежение, със негативности, с неприемане, със отхвърляне и т.н. Защото менталните същности са много силни. Те се залавят горе за короната и за ментала.
Така избледнява връзката ни с висшите аспекти, защото ние влизаме в негатива, започваме да ги захранваме. Всеки път, когато ние мислим негативно, излъчваме негатив, те растат и се хранят и се чувстват добре.
Затова да обръщаме внимание и да внимаваме какво мислим, как го мислим и откъде идва.

Няма коментари:

Публикуване на коментар