понеделник, 27 юли 2020 г.

30 Секундния Навик на Богатите Милиардери

BY  · МАРТ 1, 2019
Ако искате да постигнете своите цели,ако очаквате да развиете потенциала си,ако очаквате вашите мечти да се реализират,това което трябва да ви бъде обяснено ,че сте в критична МИСИЯ !
Вие трябва да станете МАЙСТОР във ВИЗУАЛИЗАЦИЯТА!
Ако научите това вашият живот ще се промени из основи !
За тези от вас ,които си мислят :“За какво по дяволите става дума ?Какви ги дрънка тая?“Аз няма да ви давам насоки за някакви медитации или духовни напътствия.Не се притеснявайте.
Аз съм Мел Робинс!
Научните изследвания винаги са свъразни с всичко,за което аз говоря!Визуализацията е умение,което притежава огромна мощ !Сигурно сте чували за “ Закона на Привличането „? Сигурно сте чували думата „ВИЗУАЛИЗАЦИЯ „?Сигурно сте чували думата ПРОЯВЛЕНИЕ ? Аз ги наричам ВИЖДАНЕ НА ЗНАЦИ ! Във вашият мозък има внедрена вътрешна система .
Това е технически термин.Нарича се Ректикулярна Активираща Система.
Тя представлява система от неврони .
система от неврони
И каква е работата на Ректирулярната Активираща Система ?Това е Филтрираща Система – Филтър .Това е система,която позволява определена информация във вашия мозък и блокира останалата информация.И отгатнете КОЙ ПРОГРАМИРА ТОЗИ ФИЛТЪР ? ВИЕ !А също и хората от вашето минало.
Така ,че ако постоянно се чувствате ,че не сте обичани,значи вашата ректикулярна активираща система работейки през деня ще търси всяко доказателство ,което да потвърди негативните вярвания ,които имате !
Ако вие мислите,че хората в работата ви не ви харесват,ректикулярната активираща система,филтъра ще започне да търси доказателства,за да потвърди това ваше утвърждение през целия ден!
Вашият мозък обича да чете информация,с която вие ще се съгласите !Защото четейки информация ,с която сте съгласни потвърждава вашия филтър !
Защо притежаваме Ректикулярна Активираща Система ?
Има наистина важна причина за това.Причината е,че ако въвличате вашия мозък във всичко…разглеждали ли сте някога Фейсбук страница?Забелязали ли сте колко много думи има на една стандартна Фейсбук Страница?И реклама тук ,и реклама тук,и снимки ,и снимки…Ако вашият мозък отделя на всичко еднакво значение ,вашата глава буквално ще експлоадира върху раменете ви и мозъкът ви ще потече.
Ректикулярната Активираща Система Предпазва Вашият МОЗЪК !
Това става чрез филтрирането на информацията и допускането в мозъка ви само на неща,с които бихте се съгласили.
Така че това е научната причина поради която вие трябва да се заемете сериозно с препрограмирането на този филтър !
Сега ще поговорим за това как вие използвате ВИЗУАЛИЗАЦИЯТА ,за да започнете да препрограмирането на ректикулярната активираща система във вашия мозък,за да може мозъкът ви да започне да забелязва възможностите !
Вашият мозък започва да забелязва доказателства,че нещата работят ! Вашият мозък започва да забелязва съвпаденията,така че вие създавате импулса.И това започва с визуализация.
Ако вие поставите целите си,напишете ги на един лист,всички ваши цели за 2019 година.Искам да преминете през всяка една от тях и да направите визуализиращи упражнения.И ето как да ги направите правилно ,базирайки се на науката.Защото има особен начин за визуализация ,който е научно обоснован. Това е Метод с 2 стъпки.
Ако вашата цел е да подобрите вашето самочувствие искам да визуализирате как изглежда вашият живот и как ще се чувствате ,когато вашата самочувствие се повиши.
Има две неща ,които трябва да направите изпълнявайки вашата визуализация.Трябва да затворите очите си,знам ,че звучи глупаво,но трябва да затворите очите си и искам във вашия ум да създадете специфична картина как изглежда вашият живот когато самочувствието ви е повишено.
Вие може да видите себе си как говорите на работното си място,ще видите себе си говорейки за вашия бизнес,ще видите себе си освободени от лошите връзки,ще видите себе си отстояващ границите си,ще видите себе си на тренировка по нещо,ще видите себе си грижейки се за себе си.И когато започнете да визуализирате картина на това искам съзнателно – това е СТЪПКА ДВЕ -съзнателно да мислите за позитивните емоции,които ще почувствате .“Аз се чувствам щастлив“, “ Аз се чувствам горд“,“Аз ще стана по-висок“,“Ще съм толкова благодарен ,че направих тази промяна“.
Оглеждайки се в специфична картина- аз съм там,аз съм там- аз работя,аз вдигам ръката си,удивително,аз споделям своята идея на събранието в работата,аз съм там ,аз получавам повишение ,аз съм там искам повишение на заплатата,аз съм там ,току-що намерих нов клиент за бизнеса ми,аз съм там ,отивам отново в университета,чувствам се толкова добре със себе си.Когато правите това ето какво всъщност се случва във вашия мозък :това е яката научна част от цялата тази работа.Вие тренирате вашия мозък да прилага тотално различен филтър.Вашият мозък не разбира разликата между това дали нещо наистина ви се е случило,като това дали сте минали теста с висок резултат,но нещата ,които си представяте ви се случват !,Вашият мозък не разбира разликата между лошите неща и хубавите неща,които в действителност ви се случват- спомените които имате и представите за спомени ,които вие създавате.Вашият ум ще визуализира как отивате на гимнастика,вие визуализирате колко щастлив се чувствате,когато тренирате,вие визуализирате колко щастлив и горд се чувствате от повишението в службата,вашият ум ,докато вие визуализирате по тази система разкодира тези визуализации като ваши реални спомени.И това е важно,защото когато ги разкодира като реални спомени това променя филтриращата система,тази ректикулярна активираща система.
И какво знаем за това ние,базирайки се на научни изследвания-Колкото повече визуализирате – 1 .Вашето самочувствие се повишава,вие ще бъдете по-сигурни в себе си и това е чудесно !И колкото повече правите това с вашите цели- събуждате се всяка сутрин и визуализирате само за някакви 30 секунди как имате чудесен ден ,как премахвате паническите си атаки,колко сте горд от работата си.
Когато просто визуализирате себе си вършейки определени неща,вие в действителност развивате уменията си и това ви помага да подобрите уменията си,все едно наистина ги вършите в действителност!И също така има доказателство базирано на изследвания,че визуализацията ви помага да изграждате умения.
И накрая най-важното нещо е ,че колкото повече практикувате това,вие препрограмирате мозъка си,вие променяте мрежата от неврони,които работят като филтър !
Колкото повече вярвате в себе си и започнете да мислите и да визуализирате себе си говорещ пред публика,толкова по-уверен ще ставате,ще развивате повече умения и в действително ще успеете да го постигнете !И накрая вместо да седите и да мислите причини,поради които да се отървете да не говорите пред всички на срещата, вие просто ще станете и ще говорите !Защото сте сменили филтъра !Вие ще забелязвате възможностите в живота си !Ето как работи и защо е толкова невероятно важно !
И така в Първия ден искам да преминете през всички ваши цели,които сте си поставили !Искам всеки божи ден през следващите 30 дни да прекарвате 30 секунди ! Вашите мечти заслужават 30 секунди ,не мислите ли?Вие ще затваряте очи и ще визуализирате как ще изглежда животът ви ,когато сте постигнали финансовите цели за тази година.Как се чувствате когато отивате в банката и виждате баланса по сметката си?Как се чувствате ,когато отивате с децата си на екскурзия в Париж .Как се чувствате когато сте способни да си купите собствено жилище ,за каквото винаги сте мечтали?Чувствате се супер готино ! Така се чувствате !И искам да запазите това усещане ,защото каквото усещате и визуализирате препрограмира вашата ректикулярна активираща система !Тази система от неврони,която играе ролята на филтър във вашия мозък и ви помага да виждате доказателствата,че сте самоуверен,че сте способен,че можете да постигнете това,което искате ,вместо боклука,за който мислите в момента !
Превод от английски : Е.Иванова

Няма коментари:

Публикуване на коментар