
МИСТИКА И РЕАЛНОСТ! Интуиция, пророчества, прозрения! Астрология, окултизъм, номерология РАЗЛИЧНИ ГЛЕДНИ ТОЧКИ!
От Дан Андерсън |
Няма съмнение, че Тина Търнър е един от най-продаваните соло изпълнители на всички времена - тя е жената зад песни като Nutbush City Limits, What's Love Got to Do with It и след това химна Simply the Best. Тя е обиколила света многократно, свирила е на някои от най-големите концерти, провеждани някога, и дори е участвала в хитов филм. Въпреки това, не всички времена бяха добри за тази суперзвезда на рокендрола.
От дните си като малко дете в Нътбуш, Тенеси, тя е изправена пред изпитания и премеждия. Тя е преминала през драматични върхове и спадове и не само е оцеляла, но и е успяла. Ето четиридесет и седем невероятни момента от живота на кралицата на рокендрола.
Когато се появи на този свят на 26 ноември 1939 г. с името Анна Мей Бълок, Тина Търнър не беше родена като звезда. Нейните родители, Зелма Присила Бълок (бивша Къри) и Флойд Ричард Бълок, не са били музиканти или актьори, те са били изполващи в Нътбуш, Тенеси, работеща земя точно до магистрала 180. Тина каза, че си спомня време на бране на памук в ранното си детство , а семейството не беше добре.
Семейството има две други дъщери преди раждането на Ана Мей. Нейните по-големи сестри са Евелин Хуанита Къри и Руби Алин Бълок и семейството оцелява от този прост фермерски живот през първата част от живота на младото момиче, докато едно събитие, което промени света, започна да влияе на живота на хората, живеещи в Америка, точно както го направи за милиони други по света: Втората световна война.
Когато войната започна през 1939 г., Флойд и Зелма Бълок смениха работното си място от ферма във фабрика и започнаха да работят в отбранително съоръжение в Ноксвил, но не взеха дъщерите си със себе си. Трите момичета бяха разделени и Анна Мей беше оставена в Нътбуш с религиозните си баба и дядо, Алекс и Роксана Бълок, които бяха дякони в мисионерската баптистка църква Woodlawn.
Флойд и Зелма не се върнаха в Нътбуш веднага след края на войната през 1945 г., но поканиха трите си деца, включително шестгодишната Ана Мей, да се присъединят към тях в Ноксвил, където се събраха отново. Те се завръщат като семейство в Nutbush две години по-късно и Anna Mae започва да посещава училище в началното училище Flagg Grove. Може да им се струваше, че детските им трудности са зад гърба им, но не беше така.
През 1950 г., когато Ана Мей е на единадесет години, майка й Зелма Бълок си тръгва без предупреждение. Търсейки да се измъкне от връзката си с Флойд Бълок, тя най-накрая избяга в Сейнт Луис, но не взе дъщерите си със себе си. Разбираемо, това засегна дълбоко Ана Мей. Когато майка й си тръгна, без да се сбогува, Анна Мей се почувства изоставена, необичана и нежелана
Беше ужасно нещо да се случи на момиче само на единайсет, особено като се има предвид прекъсването, което вече беше претърпяло в живота си досега. Сега бяха само Ана Мей, двете й по-големи сестри и баща им, мъжът, от когото майка им беше избягала. Дори години по-късно тя ще си спомни, че „Дори след като станах Тина... тя не ме искаше, не искаше да бъде около мен, въпреки че искаше успеха ми. Но аз го направих за нея, сякаш ме обичаше .”
През 1957 г. Анна Мей открива, че е бременна с бебето на Реймънд Хил. Тя беше на 18 години и все още не беше завършила гимназия, така че това беше неочаквана и ужасяваща новина за тийнейджърката. Тя знаеше, че не е влюбена в Реймънд така, както беше в Хари, „Но той беше добре изглеждащ“, каза тя по-късно. „Помислих си, „Бебето ми ще бъде красиво.“
Майка й Зелма Бълок не прие новината толкова добре. Когато научила за бременността, тя избрала същия път, който избрала преди години и оставила дъщеря си на произвола и за бъдещото си внуче. Анна Мей беше изгонена от дома на майка си и остана без друг избор, освен да се премести на мястото, което Реймънд споделяше с Айк Търнър.
През 50-те години на миналия век бременна тийнейджърка, изгонена от родителите си, за да се грижи за себе си с когото и да е партньорът им, беше трагична, но не съвсем необичайна история. Проблемът за Ана Мей беше, че не свършваше там. Още преди бебето им да се роди, Реймънд счупи глезена си в кеч с Карлсън Оливър, певец в групата, и избра да се прибере в Кларксдейл.
Анна Мей не отиде в Кларксдейл с бащата на бебето си, тя остана, сега живее с Айк и е изправена пред факта, че е на път да стане самотен родител. Без подкрепа от майка си, изоставена от любовника си, тя отново беше оставена сама. Само че този път тя щеше да стане единствена отговорна за новородено бебе.
Бебето на Анна Мей Бълок, Крейг, се ражда през август 1958 г. Същия месец излиза първият запис с нейните вокали. Сингълът се казва Boxtop и се приписва на Айк Търнър, Карлсън Оливър и Малката Ан, сценичното име, избрано за Анна Мей по това време. Той е написан и продуциран от Ike и издаден от Tune Town Records. Анна Мей е записала вокалите, заедно с двамата мъже, докато е бременна с Крейг.
Вместо в студио, те биха поставили песента в дома на Айк Търнър на Вирджиния Плейс в Източен Сейнт Луис. Беше далеч от височините, които „Малката Ан“ щеше да достигне като Тина Търнър, но това беше начало. Въпреки че сингълът беше презаписан и преиздаден година по-късно от Cobra Records, този път изобщо без участието на Anna Mae.
Ако премахването на вокалите на Ана Мей от записа на Boxtop беше някаква небрежност, това не попречи на младата жена да се влюби в Айк, мъж с осем години по-възрастен от нея, и двойката да стане двойка. Те продължиха да живеят заедно в началото на шейсетте години, докато една нощ по време на парти в дома им. Историята разказва, че един гост на партито се опитвал да съблазни Ана Мей, без да е насърчен, така че тя се отнесла в стаята на Айк.
Въпреки че преди това са се наричали „брат и сестра от друг живот“, нещата между двамата се развиват онази нощ и започва любовната афера, която ще доминира голяма част от живота на Ана Мей. До 1960 г. те са заедно, до октомври същата година имат син заедно. Кръстиха го Рони.
Айк Търнър написа A Fool in Love през 1960 г. за мъжкия вокал Арт Ласитър, известен с кавърите на песни на Рей Чарлз на клубната сцена и от време на време с колаборациите си с Kings of Rhythm. Въпреки това, когато дойде време за запис, Арт не се появи поради финансови разногласия, които имаше с Айк. Техносоник студиото, което бяха резервирали, беше скъпо, така че Анна Мей се засили.
Айк Търнър беше толкова впечатлен от резултатите, че пусна записа една вечер в Club Imperial в Сейнт Луис. Това привлича ухото на местния DJ, който му предлага да изпрати демото на Juggy Murray, който управлява Sue Records в Ню Йорк. Мъри беше достатъчно поразен от песента, за да предложи аванс от 20 000 долара и да я пусне. След бърз успех в R&B класациите, той достига номер 29 в Billboard Hot 100. Приписван е на Айк и Тина Търнър.
От Анна Мей Бълок до Малката Ан до Тина Търнър, наименуването на музикалната икона беше едно пътуване. Леката й фигура й спечели името Малката Ан по времето на първия й запис в Boxtop . С успеха на A Fool in Love , Джуги Мъри насърчава Айк да направи талантливия певец звездата на своята група и шоуто, което идва с това. Затова той също реши да й даде ново име.
Тина дойде, защото се римува с Шийна, кралицата на джунглата - герой от комикси, който съставлява част от вдъхновението за сценичната персона на изпълнителя - и, разбира се, защото е алитериращ с Търнър, името на Айк и важна част от неговото марка. Името беше прикрепено към сингъла и беше изстреляна звезда.
Тина Търнър не беше само новото име на Ана Мей, а нейна запазена марка. Или, по-точно, от правна гледна точка, това беше търговската марка на Айк. След като загуби няколко предишни вокалисти и получи всички знаци, той беше на път да направи нещо добро. Айк беше параноичен, че ще загуби, ако новата му певица реши да поеме по своя път, и той беше достатъчно проницателен, за да направи нещо по въпроса. Така че, след като нарече Анна "Тина Търнър", той запази името за себе си.
Идеята беше, че ако по някаква причина Анна Мей спре да работи с него, той може да доведе нова певица, да им даде името и да продължи, сякаш нищо не се е случило. Той беше защитен, а Анна Мей нямаше нищо. Може да е изглеждало незначително за процъфтяващата певица по онова време, но по-късно в нейната кариера ще стане невероятно важно.
Въпреки че се събра с Тина и я забременя, Айк не беше съвсем сам по това време. Той все още беше заедно с жена на име Лорейн Тейлър, която живееше в същата къща като Айк, Тина и преди това Реймънд Хил. Той също така твърди в автобиография през 1999 г., че все още е технически женен за друга жена, Алис Бел, по същото време.
Д-р Робърт Ланца: “Смъртта е врата към безкраен брой Вселени …“
Хората винаги са се питали какво се случва след смъртта. Разбира се, има различни отговори на този въпрос, някои от които се давани и от учени.
Според д-р Робърт Ланца, смъртта е „врата към безкраен брой Вселени“. Той твърди, че по време на нашия живот всичко, което е възможно да се случи, се случва в някаква Вселена.
Той обяснява, че смъртта не съществува в тези сценарии, тъй като всички тези възможности се случват едновременно. Единствената причина, поради която свързваме съзнанието си с нашето физическо тяло, се дължи на енергията, действаща в мозъка ни.
В книгата си, озаглавена „Биоцентризмът: как животът и съзнанието са ключовете за разбиране на природата на Вселената“, той предизвиква доста противоречия, тъй като неговата теория относно вечния живот е доста по-различна от типичните теории около живота и смъртта.
Опитът на Ланца в регенеративната медицина и като научен директор на компанията Advances Cell Technology Company му осигурява богат опит в работата със стволови клетки.
Наскоро той започва да се занимава повече с физика, квантова механика и астрофизика. По време на обучението си по тези теми Ланца се натъква на теорията за биоцентризма.
Теорията за биоцентризма твърди, че животът и съзнанието са фундаментални за пътищата на Вселената. Той теоретизира, че нашето съзнание създава материалната Вселена, вместо да бъде обратното.
Ланца вярва, че когато умрем, преживяваме прекъсване на „струната“, която свързва ума и тялото заедно. След като това се случи, човек преживява прекъсване на връзката с времена и места.
Ученият казва:
„Биоцентризмът предполага, че това е многообразие, което води до всички физически възможности. Все повече физици започват да приемат тълкуването на квантовата физика – „много светове“, което гласи, че има безкраен брой Вселени.
Всичко, което може да се случи, се случва в някоя Вселена. В тези сценарии смъртта не съществува, тъй като всички те съществуват едновременно, независимо от това, което се случва във всяка от тях. Усещането „аз“ е просто енергия, действаща в мозъка. Но енергията никога не умира, не може да бъде унищожена.“
Разбира се, неговите убеждения са само теория, но са доста интересни за размисъл … И макар, че никога не можем да бъдем сигурни в това, което ни предстои от „другата“ страна, изглежда, че броят на нашите възможности може просто да се е разширил безкрайно.
В каквото и да вярвате, квантовата физика предоставя редица жизнеспособни теории относно непознатите аспекти на света. Най-малкото … книгата на Ланца би се оказала невероятно четиво.
Като читател на HiddenTruth, Ви каним да се присъедините към общността на HiddenTruth.site в официалните Фейсбук групи и страници, за да обсъждате загадки, наука и актуални въпроси с мислещи хора от цял свят.
https://hiddentruth.site/