петък, 15 май 2020 г.

Как да развием интуицията си? 8 начина да развием интуицията си

Публикувано от dusheven-predpriemach на 

интуиция
Интуицията или вътрешното познание е дар, който може да ни помогне като ни държи настрана от хората, които ни влияят зле или неподходящите решения, които бихме взели. 
В живота ни винаги ще има неща, които не винаги можем да избегнем, но ако развием и слушаме вътрешния си глас, и обърнем повече внимание на нас самите, със сигурност ще имаме достъп до информация, която би ни помогнала в ежедневието ни.
Използвам интуицията си всеки ден, не само когато извършвам четения на Таро. Колкото повече съм във връзка с вътрешния си компас, толкова по-добри са нещата, които ми се случват.
Ето няколко съвета, които ми помогнаха да развия и подобря интуицията си:
  1. Бъдете наблюдателни

Това е толкова мощно и толкова недооценено нещо. Започнете да се вглеждате и да забелязвате нещата около вас. Виждала съм знаци около мен по толкова много начини и на различни места. Сигурна съм, че и вие ги виждате, но не им обръщате толкова много внимание – монети на земята, калинки на листата, хора и ситуации, които ви напомнят за нещо.
  1. Забавете малко

По-лесно казано, отколкото сторено. Всички сме погълнати от забързания и стресиран начин на живот до толкова, че не сме в синхрон с естествения ритъм на тялото ни. Не сме на една и съща вълна с него, което поставя бариера към интуицията ни. Правим нещата забързано и без много да се вслушваме в себе си. Успокойте се, медитирайте, отделете си време.
  1. Обръщайте внимание на тялото си

Тялото ви винаги знае най-добре какво се случва с вас и около вас. То знае коя храна е добра за вас, дава ви сигнали, когато се храните зле, когато не го поддържате достатъчно, преди да ви се случи нещо имате предварително предчувствие дали нещата отиват на добре или зле.  Когато правите покупка или преди да кажете „да“, обърнете съм към тялото си и се вслушайте за онова усещане в стомаха, което всички сме изпитвали.
  1. Вибрациите имат значение

Всичко излъчва вибрации –  хората, стаите, предметите. Ако можете да се настроите и да се научите да усещате енергиите и вибрациите им чрез визуализация, медитация, рейки, можете да получите много добра индикация за това дали нещо е за вас или не. 
  1. Магически инструменти

Има много причини, заради които хората обичат да използват магически инструменти (карти, руни, сфери, камъни и др). Едно от тях е, че е прекрасен начин за връзка с интуицията като отварят вратата към нея, защото са пособия за медитация, развитие и отключване на въображението и проводник на подсъзнателните ни мисли.
Любимият ми инструмент, разбира се са картите Таро и Оракул – визуалният израз, ритуалът на четене, усещането на картите, докато ги разбърквам ми помагат да отворя съзнанието си и да получа достъп до интуцията ми.
  1. Автоматично писане

Автоматичното писане е форма на комуникация, при която позволявате на вашото вътрешно Аз да пише през вас. Идеята е да пишете и просто продължавате, без редакция, без спиране. Можете да изберете карта Таро или Оракул и да започнете да пишете. Някои хора изпадат в транс или медитативно състояние докато го правят. Това е наистина забавно упражнение. 
  1. Мълчание

Мълчанието е мощно средство за подобряване на интуцията, защото ви позволява да слушате и дадете пространство на върешния ви глас. Не е нужно да сте тихи по цял ден, но от време на време е хубаво просто да спрете да блокирате това, което тялото ви иска да ви каже и да му се доверите.


Няма коментари:

Публикуване на коментар