понеделник, 11 май 2020 г.

Борис Джонсън има кралски предци - неговият голям x8 Дядо е крал Джордж II

Ето отново нещо интересно по повод на това, че повечето от нас нямат представа какви гени носят от поколения наред!

Борис Джонсън има кралски предци - неговият голям x8 Дядо е крал Джордж II
Моля - без политически коментари по тази публикация
Премиерът Борис Джонсън е отдалечено свързан с британското кралско семейство, това беше разкрито в програма на BBC One 's Who мислите, че сте?
Програмата открива, че бабата по бащина линия на Борис, Ивон Айлийн Уилямс, която е била привързана в семейството като „баба Масло“ и чието фамилно име е де Пфефел, е потомък на принц Пол Фон Вюртемберг. Германският принц от своя страна бил пряк потомък на Георги II.
Това откритие означава, че Борис Джонсън е не само отдалечен, макар и много отдалечен, с настоящото Кралско семейство, но и с всички кралски къщи на Европа, включително шведските и холандските кралски семейства, както и с Романовите.
Говорейки в програмата за новооткрития си род, Борис Джонсън казва: „Ако ми бяхте ми казали, че съм свързан с Джордж II, щях да си помисля, че сте абсолютно крекери - дори и баба Бътър не би могла да измисли тази.
„Бих се ужасно горд, само че бях свързан с германския крал, но не мога да го скрия, че дори в нашия общ европейски дом съм особено развълнуван, че имам и малко британско кралско потекло.
„Чувствах се, че съм продукт на новодошлите във Великобритания, така че е напълно причудливо, сюрреалистично всъщност да се каже, че всъщност моят Велик х 8 дядо е Джордж II. Но не пренебрегвайте, че той споделя това отличие с 1023 други - трябва да има няколко хиляди други хора на същото положение.
"Това, което ме учи всъщност, е, че нашите гени импулсират живота ни и всъщност не знаем откъде са дошли и къде отиват. По принцип в крайна сметка всичко е много демократично."

Няма коментари:

Публикуване на коментар