неделя, 24 май 2020 г.

ВЪТРЕШЕН МИР

 
ДА СИ ИЗГРАДИМ ВЪТРЕШЕН МИР
Животът тече покрай нас с все по-висока скорост. Винаги има толкова много неща за вършене, а времето за тях все не ни стига. Понякога се чувстваме претоварени, разочаровани, уморени, тревожни или стресирани. И това се влошава с времето, сякаш няма край.
Кога животът ми излезе извън контрол и какво се случи с времето, което трябваше да имам за себе си? Как се стигна до тук? Животът ми не трябваше да протече по този начин!
Някоя от тези мисли резонира ли с вас?
Какво би било, ако можеше да имаме вътрешен мир без значение какво се случва в живота ни? Какво ли е, да се чувстваме спокойни, да мислим по-ясно, така че да бъдем по-ефективни и по-ефикасни? Каква ли ще е действителността, ако ние се отпуснем сега?
Истината е, че всички тези емоции, които ни връхлитат и стреса ни дават възможност да създадем нови навици и с течение на времето да открием, че може да останем спокойни, независимо какво се случва в живота ни. Това е изключителен феномен, който помага да бъдем по-ефикасни и ефективни дори и в условията на криза. Така че животът ни да не изглежда извън контрол.
Сега… поемете отговорност за собственото си благополучие и…да започнем като първо оцените следното изявление:
„Животът ми е извън контрол и аз не разполагам с достатъчно време, за да направя всичко, което искам“.
Оценете го по скалата от 0 до 10 като 0 е, че то не е вярно за вас, а 10 означава, че то е абсолютна истина.
Карате точка:
Въпреки че животът ми е напълно извън контрол и се чувствам толкова претоварена и стресирана, аз напълно и дълбоко обичам и приемам себе си и начина, по който се чувствам.
Въпреки, че аз никога не разполагам с достатъчно време, а има толкова много неща за вършене, аз избирам да обичам и приемам себе си и моят живот, такъв какъвто е.
Въпреки че се чувствам стресирана и претоварена през цялото време и нямам никакво време за почивка, аз дълбоко и напълно обичам и приемам всичко в себе си.
Върха на главата: Чувствам се така стресирана и претоварена
Основата на веждата: Животът върви толкова бързо и аз не мога да се справя
Отстрани на окото: И с всеки ден става все по-зле
Под окото: Аз никога нямам време за себе си
Под носа: Ще се радвам, ако имам известно време, за да си почина
Брадичка: Но винаги има толкова много неща за вършене
Ключица: И това никога няма да се случи
Под мишница: Животът ми е напълно извън контрол
ВГ: Правя всичко по силите си, а все не успявам
ОВ: Иска ми се да имам време да си поема дъх и да се отпусна
ОО: Това изглежда невъзможно
ПО: Как живота ми е стана така неконтролируем
ПН: Аз съм толкова стресирана и претоварена
Бр.: Имам чувството, че няма да издържа
Кл.: Животът ми е пълен хаос
ПМ: Има толкова неща за вършене и никога достатъчно време
ВГ: Иска ми се да спра и да си почина
ОВ: Дори само за час ще е добре
ОО: Аз наистина не очаквах живота ми да протече така
ПО: Как се случи да излезе извън контрол?
ПН: Толкова съм изтощена
Бр.: Изглежда сякаш се въртя в кръг. Няма изход
Кл.: Случват ми се безброй неща
ПМ: И аз просто не разполагам с време за всички тях
Сега вдишайте и издишайте дълбоко и отново направете оценка на изявлението:
„Животът ми е извън контрол и аз не разполагам с достатъчно време, за да направя всичко, което искам.“
Продължете с потупванията, докато сведете оценката под „4“ и тогава продължете на карате точката с:
Въпреки че животът ми все още е извън контрол, аз избирам да се чувствам спокойна и в мир със себе си.
Въпреки че имам толкова много неща за вършене и времето за тях никога не ми стига, аз съм готова да намеря спокойствието в себе си, без значение какво се случва.
Въпреки че аз все още се чувствам претоварена и стресирана, защото животът ми често е извън контрол, аз избирам да се чувствам спокойна и в мир при всички случаи.
ВГ: Животът ми все още е извън контрол
ОВ: Заета съм с толкова много задачи
ОО: Избирам да се чувствам спокойна и уверена в себе си, винаги
ПО: Имам толкова неща за вършене и никога достатъчно време
ПН: Избирам да намеря онова място в себе си, където да се чувствам в мир
Бр.: Така че да бъда по-ефективна и по-ефикасна
Кл.: Имам толкова много задачи
ПМ: Избирам да ги придвижвам през деня с лекота и грация
ВГ: Щастлива съм и съм благодарна
ОВ: За това дълбоко чувство на вътрешен покой в мен
ОО: Без значение какво се случва в живота ми
ПО: Харесва ми как всичко се подрежда
ПН: И аз го постигам с лекота и финес
Бр.: Благодарна съм за спокойствието в себе си, независимо какво се случва
Кл.: Избирам да се чувствам спокойна и уверена в себе си независимо от всичко
ПМ: Избирам да се освободя от претовареност и тревожност
ВГ: Искам да се чувствам спокойна и в мир,
ОВ: Дори когато съм толкова заета
ОО: Избирам да се освободя от хаоса
ПО: И да създам хармония и баланс в живота си
ПН: Харесва ми да го усещам това дълбоко чувство на мир и спокойствие
Бр.: Избирам да бъда центрирана, спокойна и отпусната
Кл.: Без значение какво се случва
ПМ: Убедена съм, че мога да изживея деня си с лекота и финес
ВГ: Избирам да се разделя с тревожността
ОВ: И спокойно да постигна всичко онова, което ми е нужно
ОО: Харесва ми да намирам време за себе си и да му се наслаждавам
ПО: Избирам да се чувствам спокойна и в хармония
ПН: Без значение колко съм претоварена
Бр.: Харесва ми да се чувствам спокойна и в мир при всички случаи
Кл.: Избирам да се освободя от хаоса и да създам хармония и баланс в живота си
ПМ: Независимо какво се случва, избирам този нов модел на пълно спокойствие и мир
ВГ: В тялото, ума и духа си
Поемете дълбоко дъх.
Направете нова оценка. Може да са ви необходими няколко рунда, докато я сведете до 0.
evoenergy.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар