неделя, 1 септември 2019 г.

Чудо! Ръката на Мария Магдалена още е топла

https://pik.bg/%D1%87%D1%83%D0%B4%D0%BE-%D1%80%D1%8A%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F-%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%89%D0%B5-%D0%B5-%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B0-news866766.html?fbclid=IwAR1fylhGF2Aqi_mKMB7qNkp8NrGiv4MHfjc__heI5reMc4_tFctWpxUM5y4

P.S.

Във връзка с тази статия, ще ви разкажа една моя случка.
Преди години моя приятелка Лили, рисуваше енергийни картини и друга моя близка поръча една такава картина. Аз като посредник между двете, ги свързах  по телефона, за да направят поне словесен контакт, да се "усетят" една друга.  Така Лили щеше да предаде своите усещания от разговора в това, което щеше да нарисува.
Когато Лили беше готова, взех  картината и я поставих в хола, тъй като моята близка в този момент беше на почивка по Черноморието със семейството си.
На следващият ден, сутринта влизам в хола, любувам се на картина, движа се из стаята и усещам някакво странно благоухание. Учудих се, рано сутрин е, никой не е идвал в дома ми, който да е използвал парфюм, нито аз самата. Уханието беше толкова приятно, нежно, ефирно, чувстваш една лекота, мекота, спокойствие. Не ми трябваше много време за размисъл и разбрах, че това благоухание идва от картината. 
Бях толкова изненадана, че въпреки ранният час / бяха почивни дни/ започнах да звъня на приятелките си, за да им разкажа за "чудото".
Споделих това и с моята близка, която поръча картината. Когато тя със семейството си се прибраха от морето и я взеха ми беше интересно, дали когато я поставят на стената в дома си, те ще усетят това божествено благоухание. По-късно отговорът беше НЕ.
z@a

Няма коментари:

Публикуване на коментар